Exclusiva YOTELE
Risto Mejide prepara ‘Todo es verdad’, la versió nocturna de ‘Todo es mentira’
El presentador i publicista, que ha aconseguit assentar ‘Todo es mentira’ a la sobretaula de Cuatro, estrenarà el nou espai a la cadena de Mediaset aquest mateix estiu
‘Todo es mentira’ tindrà ben aviat un germà petit. L’espai d’actualitat en clau d’humor que s’emet diàriament a la sobretaula de Cuatro es prepara per fer el salt a l’horari nocturn de la cadena amb un ‘spin off’ que es dirà ‘Todo es verdad’, segons ha conegut en exclusiva YOTELE.
Com no podia ser de cap altra manera, Risto Mejide serà el conductor principal del nou espai, que no suposarà la suspensió temporal de ‘Todo es mentira’. L’estrena està prevista per a les primeres setmanes d’aquest mateix estiu.
El publicista, integrant del jurat de concursos de talent de Telecinco com ‘Got Talent’ o el fracassat ‘Top Star’, aprofitarà les seves habituals vacances a l’espai diari per assumir aquest nou repte televisiu de bracet de La fábrica de la tele.
Mediaset i la productora van començar recentment la preproducció de ‘Todo es verdad’, que mantindrà l’essència de l’original, ampliant-ne els continguts. S’està valorant la possibilitat d’incorporar entrevistes a plató amb alguns dels protagonistes de la setmana, com es feia als començaments del format.
Segons la informació a què ha tingut accés aquest portal, es compta amb el fet que Marta Flich també participi en el nou espai. De moment, no està confirmada la participació de Miguel Lago i Antonio Castelo, que s’han convertit en dos pilars sòlids de ‘Todo es mentira’.
En qualsevol cas, la companyia audiovisual liderada per Óscar Cornejo i Adrián Madrid pretén realitzar nous fitxatges, tant a l’equip creatiu com a la taula de col·laboradors i no descarta fins i tot augmentar el grup de periodistes que cobreixen l’actualitat des del carrer per a ‘Todo es mentira’.
- Futbol De Kubala a Simeone: els antecedents del Barça contra l’Atleti per somiar en la remuntada
- Aena enderroca pàrquings i crea un espai natural per desbloquejar davant Europa l’ampliació de l’aeroport de Barcelona-El Prat
- Normativa La Unión Europea es pronuncia sobre la balisa V16 i confirma que la podràs utilitzar sense problemes fora d’Espanya
- Mesura del Govern Un dictamen sobre el registre de grans tenidors de vivenda qüestiona les dades que s’exigeixen als propietaris
- Judici Nova condemna per al professor de bateria de Quart a qui ja havien imposat 26 anys i mig de presó per abusar d'alumnes
