Primeres paraules
Aquest ha sigut el missatge de Blas Cantó després del seu pas per ‘Eurovisió’
El murcià ha escrit a Twitter un missatge d’agraïment
L’actual festival d’‘Eurovisió’, ha suposat per a Espanya una nova derrota, situant el nostre representant Blas Cantó al lloc 24 amb tan sols 6 punts. Tan sols Alemanya amb els seus tres punts i el Regne Unit amb cap han quedat per darrere del murcià i el seu ‘Voy a quedarme’.
Poc després que es conegués el resultat definitiu d’Espanya en el certamen, l’artista ha volgut pronunciar-se a les xarxes socials per agrair a tots els seus seguidors el recolzament que ha rebut i felicitar Itàlia, país que ha guanyat el programa aquest any.
A través de Twitter, Blas s’ha adreçat als seus fans: «Gràcies Espanya. Pels milers i milers de missatges d’amor que he rebut durant més de 2 anys. Tot el meu respecte a qui decideixi embarcar-se en aquesta aventura, és increïble. No hem guanyat Eurovisió, però guanyem amb Eurovisió. Gràcies infinites. Felicitats Itàlia!».
Gracias ESPAÑA. Por los miles y miles de mensajes de amor que he recibido durante más de 2 años.
— Blas Cantó (@BlasCanto) 22 de mayo de 2021
Todo mi respeto a quien decida embarcarse en esta aventura, es INCREÍBLE. ✨
No hemos ganado Eurovision; pero ganamos CON Eurovision
Gracias infinitas ❤️
Felicidades Italia!
- Canvi de temps Alerta per pluges torrencials aquest dijous a la Catalunya central
- La Generalitat posa límit a la recollida de llentiscle i bruc amb una nova llei
- INCLOU ESPANYA Uber permetrà llogar vaixells als països del Mediterrani a partir del juny
- 20 dies com a màxim El Parlament envia al Congrés la proposta de reforma de la llei d’eutanàsia per escurçar els recursos
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
