Se sincera
Paula Echevarría recorda a ‘Planeta Calleja’ la seva ruptura amb Bustamante: «Em casava per a tota la vida»
L’actriu i model va viatjar fins a Kenya en companyia de Jesús Calleja i de la seva parella actual, Miguel Torres

Jesús Calleja i Paula Echevarría, acompanyada per la seva parella, Miguel Torres, van posar rumb a Kenya en l’última entrega de ‘Planeta Calleja’. Durant la seva ruta pel país africà, l’aventurer no va dubtar a preguntar-li a la seva convidada per la seva relació actual amb l’exfutbolista i pel seu passat al costat de David Bustamante, de qui es va separar el 2017.
El presentador de Cuatro va voler conèixer si la seva ruptura amb el cantant havia sigut «traumàtica», ja que havien estat junts durant 12 anys. «Bé, traumàtic... Al final, sempre que sents que fracasses en alguna cosa, són coses delicades», va explicar Echevarría, assegurant que quan es va casar ho va fer amb la intenció que fos «per a tota la vida».
Notícies relacionadesLa model va confessar que també va ser complicat «pel fet de tenir una nena», però va remarcar que «les coses es van fer de manera civilitzada». Quant a la seva relació amb Miguel Torres, va afirmar que està «totalment enamorada» i que no pensen casar-se: «No ens ho plantegem. Tots dos vam passar per això i li donem la importància just al matrimoni per si mateix. Una bona convivència és la base d’una relació duradora, no el matrimoni».
Echevarría i Torres van iniciar la relació fa dos anys. Segons ella mateixa va recordar, al principi només mantenien contacte per telèfon «per una sèrie de circumstàncies». «Va ser a la manera antiga. Que el desig de tocar, de fer petons, de veure, sigui l’últim que necessitis. Vam tenir molt temps per conèixer-nos abans d’estar junts», va comentar l’esportista: «Vaig tenir la sort de conèixer la Paula i m’ha canviat la vida».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032