Carrega contra la UEFA i la FIFA
Ferreras es posiciona sobre la polèmica de la Superlliga i llança un encàrrec als polítics: «Que no s’apuntin a la demagògia futbolera»
El presentador ha deixat de banda l’actualitat política per analitzar l’assumpte esportiu de la setmana

La creació de la Superlliga s’ha convertit en la polèmica esportiva del moment. Després de la comentada entrevista a Florentino Fernández a ‘El Chiringuito de Jugones’, durant el matí de dimarts a ‘Al rojo vivo’ han volgut continuar analitzant l’assumpte. Antonio García Ferreras ha carregat durament contra la UEFA: «No és precisament una organització transparent, neta, i honesta». A més, ha volgut recalcar la necessitat d’una solució per al sector: «La realitat és que el futbol viu un moment absolutament delicat i s’ha de reaccionar». Abans de prosseguir, ha ressaltat la importància que una nova competició com la Superlliga no perjudiqui els equips que es quedin fora d’aquesta.
El presentador no ha dubtat a criticar algunes de les decisions que institucions com la UEFA o la FIFA i els seus respectius presidents, Gianni Infantino i Aleksander Čeferin han pres en els últims anys: «Després diran que és que un és del Reial Madrid. Sobretot soc del futbol. Sobre puresa del futbol em poden parlar els del Sanluqueño, però no Infantino i Čeferin que s’han emportat un Mundial a Qatar comprant els que votaven», ha sentenciat.
Abans de donar per tancat l’assumpte, el periodista ha volgut llançar un missatge als polítics que aquests dies s’han posicionat en aquesta polèmica: «Han d’informar-se, saber del que parlen i no apuntar-se a la demagògia futbolera. ¿Els responsables públics d’Europa destinaran 5.000 milions de diners públics a pal·liar les pèrdues d’aquests dotze clubs? Només busquen regenerar un futbol que està destrossat per la pandèmia», ha expressat contundentment.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc
- Montoro va ser alertat d’una investigació a Palma sobre el PP
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- Conflicte al Pròxim Orient L’operació militar d’Israel a Cisjordània provoca el desplaçament més destacat de palestins des del 1967
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- FOCS ESPANYA Els incendis a Espanya deixen gairebé 400.000 hectàrees arrasades i 33 detinguts; el vent dificulta l’extinció
- Focs forestals Astúries entrarà amb maquinària pesada a Lleó per prevenir nous incendis: «Farem una línia de defensa»
- Guerra al Pròxim Orient El ministre de Defensa d’Israel aprova el pla militar per conquerir la Ciutat de Gaza