A ‘Socialité’
María Patiño adverteix a Rocío Flores: «Tenia intenció de fer mal a la teva mare»
La presentadora ha llançat un missatge a la filla d’Antonio David

Un diumenge més, la família Flores Carrasco segueix d’actualitat. En aquesta ocasió, María Patiño ha volgut enviar un missatge d’advertència a Rocío Flores tot just unes hores abans que s’emetin dues noves entregues de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.
«Espero que Rocío Flores ens escolti, el que explicaré està documentat. És supercridaner que l’any 2000 el teu pare presentés una sèrie d’escrits en els quals venia a dir que li sembla injust que els seus fills, tu i el teu germà, visquessin amb la seva mare i amb el seu amant». Amb aquestes paraules ha començat la presentadora la seva advertència, que ha seguit de manera immediata.
«Fidel Albiac mai ha sigut amant de la teva mare, Rocío», li ha aclarit Patiño, que ha posat èmfasi en el fet que l’única intenció que tenia Antonio David amb això era la de «fer mal a la teva mare».
Notícies relacionades«Rocío Carrasco mai ha estat amb Antonio David i amb Fidel Albiac, però el més increïble d’això és que, tenint tu només quatre anys, segons el teu pare, arribaves a casa i li deies com et tractava Fidel», ha volgut recordar María fent referència a unes declaracions del mateix Antonio David.
Per acabar la seva intervenció, ha volgut mostrar el seu desconcert davant aquests fets: «És cridaner, ¿no? La consciència que podia tenir amb quatre anys. I en cas de ser veritat, com el teu pare t’utilitzava com a arma per menysprear la teva mare en el seu paper de mare. Crec que és de justícia anar explicant tot això. Jo en el passat em vaig equivocar a l’hora de jutjar Rocío en aquest paper de mare, està sortint a la llum la veritat», donant a entendre que Rocío Flores havia sigut utilitzada pel seu pare com a arma llancívola.
María Patiño quitándole la careta AD que su único objetivo con sus hijos es hacer dinero y hacer daño a Rocio Carrasco. El buen padre notase la ironía. #Socialité442 pic.twitter.com/EMzJLiaPw6
— Didi🕊 (@DidiiMiy) 4 de abril de 2021
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura