Esforç i talent
L’emotiu missatge d’un jove amb discapacitat física a ‘Got Talent’: «No hi ha res que no puguis aconseguir»
David Gómez va realitzar un increïble número al programa amb el qual va demostrar la seva força, talent i capacitat de superació
‘Got Talent’ va viure aquesta setmana una de les gales més emotives d’aquesta edició. David Gómez, un jove amb una discapacitat física que li impedeix moure’s amb normalitat, va deixar sense paraules els espectadors del programa per un emotiu al·legat en la seva actuació.
Aquest madrileny de 23 anys va néixer amb una síndrome de regressió caudal perquè la seva medul·la s’acaba a la D12 i els nervis que haurien de connectar amb les cames i amb la resta del cos a partir de la meitat de l’esquena no connecten com hauria de ser. La mare del noi va explicar l’origen d’aquesta discapacitat: «Quan va néixer em van dir que li havíem d’amputar les cames, però jo els vaig dir que de cap manera. Amb un nen petit cal intentar-ho tot».
Notícies relacionadesEl jove va emocionar l’audiència amb l’exemple que va donar al seu pas pel programa de Telecinco i Fremantle: «Si realment hi posem ganes i esforç, poques coses són impossibles», va expressar abans de sorprendre els espectadors deixant les crosses i realitzant un espectacular número, gràcies a la força dels seus braços, pujant en diferents obstacles, actuació amb la qual va demostrar el seu talent i capacitat de superació.
David es va guanyar una gran ovació del públic present al teatre del programa. També el jurat del talent va animar el participant i li van voler agrair el missatge tan necessari que estava transmetent per a tot Espanya. Un cop va arribar el moment de les valoracions, el seu número va valer el ’sí’ de Dani Martínez i d’Edurne, però no va aconseguir captivar Risto Mejide, que no li va donar l’aprovació.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
