Declaracions indignants
Mario Vaquerizo i Alaska defensen Victoria Abril i Miguel Bosé: «Són molt valents»
El matrimoni sorprèn amb unes paraules plenes d’ignorància a la sortida de la seva obra de teatre
El vergonyós negacionisme de Victoria Abril té dos nous defensors. Es tracta de Mario Vaquerizo i Alaska, que han volgut sumar-se a aquest ignorant corrent amb unes sorprenents declaracions: «Ella i Miguel Bosé són valents, no s’autocensuren».
«Estic a favor de la llibertat d’expressió i en contra de la santa inquisició», assegurava Vaquerizo davant una Alaska que assentia amb el cap. «Cada persona pot dir el que consideri oportú»
El vídeo, emès a ‘Domingo Deluxe’, ha aixecat molta polseguera a les xarxes socials, amb nombrosos missatges que els titllen d’«ignorants i incultes».
- Anagennisi Tour Aarón Martínez, l’adolescent que fa art amb un boli Bic, estrena la seva primera exposició
- Oposicions Ho diu el BOE: per a aquestes oposicions amb sous de 1.500 euros només demanen l’ESO
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Venerar la Moreneta Com serà la visita del Papa a Montserrat: proximitat amb els fidels en el camí a la basílica
- Pintura Paula Bonet denuncia un nou atac a la seva galeria d’art després de l’absolució del seu assetjador
