Exclusiva Yotele
Amazon Prime Video descarta produir la tercera temporada de ‘Señoras del (h)AMPA’ i la decideix data d’estrena dels últims capítols
La plataforma ja ha decidit la data exacta d’estrena de la segona part de la T2 de ‘Señoras del (h)AMPA’ i descarta produir sense Mediaset la tercera

’Señoras del (h)AMPA’ diu adeu per sempre. La sèrie protagonitzada per Malena Alterio i Toni Acosta no tindrà continuïtat ni en obert ni en pagament, ja que Amazon Prime Vídeo no assumirà en solitari la producció de la tercera temporada, segons ha conegut en exclusiva YOTELE.
Ahir a la tarda, aquest portal avançava en exclusiva que Mediaset havia cancel·lat la producció de la tercera temporada de la comèdia, després d’haver-se escrit els guions de tots els capítols i tenir el càsting pràcticament tancat.
Notícies relacionadesLa plataforma va ser la primera en conèixer que el grup de Telecinco finalment no produiria nous episodis i des del principi va tenir clar que no li interessava quedar-se en exclusiva amb la ficció de Mandarina, que va comunicar la decisió a tot l’equip que formava part de la sèrie la setmana passada.
Segons la informació a què ha tingut accés en exclusiva YOTELE, Amazon Prime Video estrenarà els episodis finals de la sèrie, pertanyents a la segona part de la segona temporada, el pròxim 9 d’abril.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»