Decepció important
L’humiliant plantada d’un comensal de ‘First Dates’ per Sant Valentí: «Mai m’havia trobat amb una situació tan agressiva»
El Pedro es va excusar assegurant que no estava a gust i que no li sortien les paraules

Els seguidors de ‘First Dates’ han sigut testimonis d’una nova plantada d’una comensal del seu restaurant en plena setmana de Sant Valentí. Aquest és el cas del Pedro, un vigilant de seguretat, que va marxar a la meitat del sopar després que no se sentís a gust amb la Diana a causa de la seva timidesa: «Soc molt tallat, tímid, però honest».
«La vetllada no va com hauria d’anar, però vaja. Cada vegada que em preguntava estava més incòmode, no sabia ni cap a on mirar. És que em costa expressar-me i obrir-me a la gent», va assegurar el noi després que la conversa entre tots dos comencés.
Notícies relacionadesNomés minuts després d’aquestes paraules, el Pedro no va poder seguir la cita i li va explicar a la Diana que donaria per acabat el sopar: «No estic a gust i no em surten les paraules. No hem coincidit en res, ets una noia molt agradable, però no flueix, m’estic bloquejant».
EN ELABORACIÓ
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab