A ‘La hora de La 1’
La crítica de Celia Villalobos a TVE davant Mónica López: «Això té més sentit a altres cadenes»
L’exdiputada del PP va esclatar després que l’advocat de Luis Bárcenas plantegés un acarament entre el seu client i Mariano Rajoy
’La hora de La 1’ va informar aquest dilluns als seus espectadors sobre el judici per la caixa b del Partit Popular. A la taula de debat hi havia Celia Villalobos, que no va ocultar el seu malestar després que l’advocat de Luis Bárcenas plantegés davant el tribunal de l’Audiència Nacional la possibilitat de realitzar un acarament entre l’extresorer del partit i l’expresident del Govern, Mariano Rajoy.
«¿Aquest cas de què es tracta? Es tracta d’esbrinar si el PP va pagar amb diners negres les obres de la seu. Aquí no es tracta de si Mariano Rajoy o qui sigui es va emportar pasta», començava dient l’exdiputada del PP abans de llançar un dard a Bárcenas: «Em sembla curiós per part d’aquest senyor que assenyali només als qui no són els seus amics». «El que fa aquest senyor em sembla una vergonya des del principi», va afegir.
Respecte al possible acarament entre Bárcenas i Rajoy, Villalobos va ser clara: «Possiblement a algú li posi molt catxondo que a Mariano Rajoy l’intentin implicar en aquesta història. A mi em sembla salvatge. L’advocat d’aquest senyor pot plantejar el que vulgui, però ho han de decidir els jutges».
Notícies relacionadesMés endavant, Mónica López va avançar que, en cas de produir-se aquest acarament, ‘La hora de La 1’ informarà la seva audiència: «Si està televisat, estarem allà». Una afirmació que va provocar l’enuig de Villalobos, que no va dubtar a llançar una crítica a TVE: «Això té més sentit altres cadenes que a la pública, però bé...».
La presentadora no va ocultar la seva sorpresa per la rèplica de la col·laboradora i es va justificar, afirmant que això es tracta d’«informació». «Sí, clar, però no hi ha informació sobre l’amiga que cuida els nens de la ministra...», va deixar caure Villalobos mentre López donava pas a la informació meteorològica.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Necrològica Mor als 86 anys Lluís Permanyer, periodista i cronista de Barcelona
- Previsió meteorològica La borrasca Benjamín activa avisos vermells per vent al litoral cantàbric i anticipa ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni
