En el seu Instagram
Pablo Motos confirma el seu positiu en Covid-19: «M’he de quedar a casa»
El presentador d’‘El hormiguero’ assegura que es troba bé i que no té cap símptoma
El nou test a què Pablo Motos s’ha sotmès confirma el seu positiu en Covid-19. El presentador d’‘El hormiguero’ ha penjat un vídeo en el seu compte oficial d’Instagram en el qual ha anunciat els resultats de la prova: «M’he de quedar uns dies a casa».
Notícies relacionades
«Us vull agrair a tots la quantitat de mostres de carinyo, afecte i amor. És molt emocionant que quan un està fluixet li enviïn aquesta medicina meravellosa que és el carinyo», va assegurar Pablo Motos al món, posant èmfasi que es troba bé i que no té cap símptoma de moment.
EN ELABORACIÓ
Temes:
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
