Exclusiva Yotele
José Mota torna a TVE: ja prepara un nou programa d’humor setmanal
L’actor prepara la seva tornada a la cadena pública amb un nou espai en què no apareixerà davant les càmeres

El personal estil de José Mota tornarà ben aviat a TVE. La cadena pública ha tancat un acord amb l’actor per produir un nou espai d’humor setmanal, com li va explicar en exclusiva a Ricky García en un directe de YOTELE LIVE que va tenir lloc a Instagram.
Segons la informació a què ha tingut accés en exclusiva YOTELE, serà un espai nou, que estarà compost per vuit capítols, en què l’investigador de ‘Mask Singer’ no apareixerà a la pantalla en cap moment, tot i que serà el màxim responsable i la principal ment pensant del projecte juntament amb el seu habitual equip de guionistes i col·laboradors.
La nova aposta de TVE, que encara no té un nom definitiu, vindria a ser una evolució d’‘Hoy no, mañana’, l’últim projecte d’humor amb periodicitat setmanal de José Mota, que es va emetre la temporada passada a La 1 els divendres a la nit amb Santiago Segura com a presentador.
Notícies relacionadesLa tornada de José Mota a TVE es produirà, previsiblement, al llarg dels primers mesos del 2021. Arribarà després de l’enorme èxit del manxec amb el seu últim especial de la nit de Cap d’Any, ‘Adiós, dos mil vete’, que a més de grans dades d’audiència (4,5 milions d’espectadors i un 27% de quota de pantalla) va aconseguir molt bones crítiques.
A més, tornarà a participar a ‘Mask Singer’ com a investigador en la segona edició de l’exitós ‘talent’ musical d’Antena 3, com va confirmar en el directe d’aquesta setmana a Instagram amb Ricky García. Al concurs, va destacar per les seves curioses teories sobre els famosos que s’amagaven rere les màscares.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»