Anàlisi Yotele

’Espejo Público’ torna a ser el tercer dels matins en audiència per tercer mes consecutiu

El magazín informatiu d’Antena 3 consolida la seva posició davant els programes d’Alfonso Arús i Ana Rosa Quintana

’Espejo Público’ torna a ser el tercer dels matins en audiència per tercer mes consecutiu
Es llegeix en minuts

Els espectadors han tornat a situar ‘Espejo Público’ a la tercera posició dels programes més seguits dels matins al gener. El magazín matinal d’Antena 3 torna a sucumbir, per tercer mes consecutiu, davant l’empenta d’’Aruseros’ a La Sexta i ’El programa de Ana Rosa’ a Telecinco, que torna a ser líder destacat, segons dades aportades per la consultora Dos30.

L’espai dirigit per Araceli Infante i presentat per Susanna Griso ha aconseguit interessar 475.000 espectadors (15,4% de ‘share’) a la franja que va entre les 9:00 i les 11:00 del matí, sent superat de nou pel d’Alfonso Arús a La Sexta, que aconsegueix 494.000 espectadors (el seu millor resultat fins ara) i un 16,1 de quota de pantalla, revalidant així la segona posició. El tram polític del magazín de Telecinco torna a ser el més vist en aquest tram.  

’Espejo Público’ anota el gener, des que comença les 8:55 hores fins que acaba a les 13:30 hores, una mitjana de 526.000 espectadors i un 13,4% de ‘share’, mentre que el magazín de Telecinco torna a guanyar amb un imponent 18,8% de quota de mercat i 737.000 fidels. Són 5,4 punts percentuals de distància entre els dos espais.

Amb la dada de La Sexta (13,1%), Atresmedia lidera sobre Mediaset com a grup i aglutina a les seves dues principals cadenes el 26,5% de l’audiència matinal. Cuatro amb prou feines supera el 5% a la franja amb les repeticions d’’Alerta cobra’ i amb ‘Mujeres y hombres y viceversa’ (3%), que des del setembre presenta Jesús Vázquez.

Et pot interesar

Per part seva, La 1 de TVE continua ocupant la quarta posició del rànquing, tot i que mantenint una tendència ascendent i batent el seu rècord amb 332.000 seguidors. En quota de pantalla, ’La hora de La 1’ amb Mónica López obté el millor resultat des de la seva estrena, arribant per primera vegada als dos dígits de mitjana (10,1%). El seu millor resultat es produeix en el seu tram inicial, amb dades superiors als que obtenia ‘Los desayunos’ el 2020.

A la Comunitat de Madrid, destaca la important pujada de l’espai ‘120 minutos’ de Telemadrid. La tertúlia d’actualitat presentada per María Rey i produïda per Unicorn Content aconsegueix la seva millor dada històrica el gener amb un important 13% de ‘share’ i 94.000 espectadors de mitjana, guanyant a la seva franja a ‘Al rojo vivo’ amb Antonio García Ferreras (12,8% i 93.000 persones). Telecinco lidera a la regió (18,7%) i Antena 3 queda segona a gran distància (13,8%).