Canvis:
Angie Rigueiro i Alba Dueñas presentaran els esports d’Antena 3 després del salt de Manu Sánchez al matinal

El salt de Manu Sánchezc com a presentador i director del matinal d’‘Antena 3 Noticias’ ha provocat més canvis en els informatius de la cadena. El lloc que deixa lliure als esports passarà a estar ocupat per Angie Rigueiro i Alba Dueñas, que acompanyarà Rocío Martínez al capdavant d’aquesta secció.
Les tres aniran rotant per les diferents edicions d’‘Antena 3 Noticias’ a partir del pròxim dilluns, segons avança Ecoteuve. De moment, es desconeix de quina manera es repartiran la feina com a conductores de l’espai esportiu que s’emet després dels informatius.
Notícies relacionadesAngie Rigueiro haurà de deixar de matinar amb aquest canvi de registre, ja que fins ara pilotava la primera edició d’‘Antena 3 Noticias’ al costat de Marina Montsó, que es manté com a copresentadora al costat de Manu Sánchez. Per part seva, Alba Dueñas és menys coneguda pels espectadors però també compta amb una àmplia experiència a l’equip de redacció.
Aquests són els principals canvis que es produeixen després de l’arribada de Manu Sánchez a l’informatiu que emet Antena 3 a la seva franja matinal, abans de ‘Espejo público’. El mític periodista, vinculat a la cadena de Sant Sebastià dels Reis des dels seus inicis el 1990, emprèn d’aquesta manera un nou repte professional.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»