DESPRÉS DE 'SUPERVIVIENTES'
Antonio Pavón i Vicky Larraz, el duo musical que ningú esperava, ja té primer senzill
La cantant i el torero, actual concursant de 'La casa fuerte', uneixen les seves veus en el tema 'Gracias por pensar en mí'

vicky-larraz-y-antonio-pavon
Després del seu pas per l’illa de ‘Supervivientes’, Vicky Larraz i Antonio Pavón han treballat en una col·laboració musical que ha sorprès tots els seus seguidors. La vocalista d’Ole’Star i el torero, que actualment concursa en la segona edició de ‘La casa fuerte’, han unit les seves veus en un senzill que es titula ‘Gracias por pensar en mí’.
El tema, que compta amb un missatge molt optimista i encertat per als temps en els quals ens trobem, és el resultat de la bona sintonia que es va desenvolupar entre tots dos durant la seva participació en l’última edició de ‘Supervivientes’, que precisament va ser la més atípica de la seva història pels imprevistos que van sorgir a causa del coronavirus.
Notícies relacionades‘Gracias por pensar en mí’ arriba després de la publicació de ‘Tal vez será’, cançó que va treure Vicky Larraz amb la col·laboració de Mago de Oz després de la seva participació en el ‘reality’. Un tema amb molta força i en el qual es fusiona el folk metal amb el pop: «Ha sigut un repte difícil, però s’ha superat amb matrícula d’honor».
A finals del 2018, Vicky Larraz va formar una nova banda sota el nom d’Ole’Star amb Pedro Varela (guitarra) i José Pino (baix), amb l’objectiu de continuar la seva evolució musical i afrontar nous reptes creatius.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- Evacuades més de 100 persones d’un refugi dels Picos de Europa
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Successos Un narco serbi s’amaga set anys a Lloret de Mar i el descobreixen pel passaport fals
- Incendis a Astúries El foc ha arrasat ja 4.000 hectàrees a Astúries: tres nous incendis enfonsen els veïns en l’angoixa
- Les flames avancen i ja calcinen el 7% de tota la província d’Ourense
- Castella i Lleó, Astúries i les Canàries davant el foc