DESPRÉS DE 'SUPERVIVIENTES'
Antonio Pavón i Vicky Larraz, el duo musical que ningú esperava, ja té primer senzill
La cantant i el torero, actual concursant de 'La casa fuerte', uneixen les seves veus en el tema 'Gracias por pensar en mí'

vicky-larraz-y-antonio-pavon
Després del seu pas per l’illa de ‘Supervivientes’, Vicky Larraz i Antonio Pavón han treballat en una col·laboració musical que ha sorprès tots els seus seguidors. La vocalista d’Ole’Star i el torero, que actualment concursa en la segona edició de ‘La casa fuerte’, han unit les seves veus en un senzill que es titula ‘Gracias por pensar en mí’.
El tema, que compta amb un missatge molt optimista i encertat per als temps en els quals ens trobem, és el resultat de la bona sintonia que es va desenvolupar entre tots dos durant la seva participació en l’última edició de ‘Supervivientes’, que precisament va ser la més atípica de la seva història pels imprevistos que van sorgir a causa del coronavirus.
Notícies relacionades‘Gracias por pensar en mí’ arriba després de la publicació de ‘Tal vez será’, cançó que va treure Vicky Larraz amb la col·laboració de Mago de Oz després de la seva participació en el ‘reality’. Un tema amb molta força i en el qual es fusiona el folk metal amb el pop: «Ha sigut un repte difícil, però s’ha superat amb matrícula d’honor».
A finals del 2018, Vicky Larraz va formar una nova banda sota el nom d’Ole’Star amb Pedro Varela (guitarra) i José Pino (baix), amb l’objectiu de continuar la seva evolució musical i afrontar nous reptes creatius.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- BARCELONA - GIRONA (2-1) Araujo, el nou davanter centre de Flick, desferma la bogeria a Montjuïc
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»