COMPARTEIX LA SEVA OPINIÓ
Mercedes Milá, taxativa sobre Corinna Larsen: «És una traïdora»
La presentadora de Movistar+ ha opinat sobre l'amiga del rei Joan Carles I

mercedes-mila
Mercedes Milá torna a la televisió amb la segona temporada de ‘Scott y Milá’, que es pot veure cada diumenge a partir de les 22.00 hores a #0 de Movistar+. Coincidint amb l’estrena dels nous capítols del programa, la veterana presentadora ha estat molt present en els mitjans durant les últimes setmanes i no s’ha tallat a l’hora de donar la seva opinió sobre determinats temes d’actualitat, com el paper del Govern en la gestió del coronavirus.
La que va ser presentadora de ‘Gran hermano’ també ha parlat dels escàndols que envolten Joan Carles I. Com va assegurar en declaracions a YOTELE, Milá considera que una entrevista al rei emèrit «no tindria preu ni per al nostre país ni per a ell mateix». «En una entrevista de veritat, sense condicions, de cara a cara amb la gent. Això és una entrevista de veritat i això és valor», va afirmar.
Notícies relacionadesEn una entrevista per a la revista ‘Lecturas’, Mercedes Milá revela aquest dimecres quina seria la primera pregunta que li faria si el tingués davant: «¿Per què?». A més, reconeix que no té massa interès a tenir una xerrada amb una altra de les peces clau d’aquest assumpte: Corinna Larsen.
«Amb aquesta noia em passa una mica que... no et dic que no l’entrevistés. Però si em preguntes que si m’agradaria, la resposta és que no», assenyala en aquest mitjà: «És tan lleig el que ha fet Corinna. Entregar les fotos que ha entregat, explicar les coses que ha explicat...». «Quan tu has sigut l’amant d’algú, hi ha una cosa sagrada: mantenir el secret passi el que passi», comenta Milá, que es refereix a l’amiga del rei com una «traïdora».
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»