NOVA TEMPORADA
Fernando Simón grava a Mallorca la seva participació en el programa de Jesús Calleja
Els veïns de Cala Millor van poder veure l'epidemiòleg mentre muntava en globus aerostàtic amb el presentador

fernando-simon
Jesús Calleja ja està preparant la nova temporada de ‘Planeta Calleja’, que en una de les seves entregues comptarà amb un dels rostres més populars d’aquest atípic 2020 marcat per la crisi de la Covid-19. L’epidemiòleg Fernando Simón ha acceptat la invitació de l’aventurer lleonès per gravar la seva participació en el programa, que tornarà al ‘prime time’ de Cuatro en una data encara per determinar.
Segons avança ‘El Diario de Mallorca’, els veïns de la localitat costanera de Cala Millor van poder veure Simón passejant pels seus carrers en companyia de Calleja. El presentador i el director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries també van ser localitzats en una zona turística mentre pujaven a un globus aerostàtic, per recórrer des de l’aire part del sud i del llevant mallorquí.
Notícies relacionadesA causa de la seva participació en el programa, aquest dilluns Fernando Simón no va acudir a la roda de premsa per informar sobre l’evolució de la pandèmia del coronavirus a Espanya. El seu lloc va ser ocupat per Silvia Calzón, secretària d’Estat de Sanitat. Al ser preguntada per l’absència del seu company, l’epidemiòloga va explicar que estava disfrutant «d’un merescut descans».
De moment es desconeix quan aterrarà la nova temporada de ‘Planeta Calleja’ a Cuatro, tot i que sembla que no serà aviat. Segons aquest mitjà, els veïns que van veure Simón van explicar que el programa de Calleja va impedir captar imatges, al·legant que es tractava d’una gravació i que trigaria bastant temps a emetre’s.
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Debat obert Regular o abolir la prostitució: ¿què n’opinen els partits a Catalunya?
- 200 milions d’euros anuals Catalunya llança el Pacte Nacional per la Llengua per impulsar l’ús del català sense Junts ni la CUP
- ENERGIA CNMC amenaça amb multes de 60 milions i indemnitzacions multimilionàries si troba infraccions greus en l’apagada
- Entrevista Antonio Orozco: «Ningú em pot fer més mal que jo mateix, és impossible»
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya