ASSETJAMENT ESCOLAR
Beatriz Luengo explica a 'Zapeando' com va superar el 'bullying' que va patir de nena
L'artista va revelar a l'espai de La Sexta que quan anava a l'escola l'anomenaven 'nena mico'

beatriz-luengo
Beatriz Luengo va visitar dimecres passat el plató de ‘Zapeando’per presentar ‘Ojos de Mandela’, el seu nou tema amb Alejandro Sanz. «És el meu ídol, l’admiro molt i en la feina és una persona molt honesta perquè escolta la música des del cor», va assegurar l’artista, que a més de parlar dels seus últims projectes professionals, va recordar un dels moments més complicats de la seva infància.
Quan era només una nena, Luengo va patir ‘bullying’ pel seu aspecte físic, tal com ella mateixa va explicar davant Anna Simón i els seus col·laboradors. «Tenia molt pèl a la cara i vaig començar treballant en un circ, llavors m’anomenaven ‘nena mico’ a l’escola», va revelar la cantant.
Notícies relacionadesSegons el relat que va compartir a ‘Zapeando’, la seva àvia va ser qui la va ajudar a plantar cara als assetjadors: «Em va dir que això s’acabaria. Vam anar a una fira i em va comprar una samarreta de Mowgli». «Aniràs a l’escola i quan et diguin ‘nena mico’ els diràs que tens la teva pròpia samarreta», li va dir la dona.
Luengo va tornar llavors a l’escola seguint el consell de la seva àvia. «Al primer nen que em va deixar anar ‘nena mico’ li vaig dir: ‘Doncs tinc la meva samarreta’. Me la vaig posar i es va acabar el ‘bullying’», va recordar Luengo a l’espai de La Sexta.
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Els vàpers tornen a les platges de BCN després d’un revés judicial
- Desenes de canals de YouTube amaguen continguts gore, fetitxistes i macabres en suposats vídeos per a infants
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals
- Guerra comercial Catalunya s’organitza per minimitzar l’efecte dels aranzels cap a les 1.200 empreses alimentàries que exporten als EUA
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Tiktok Un cuiner xinès destapa quin és el client més rendible en un bufet i el que menys