28 maig 2020

Anar al contingut

AUDIÈNCIES 20/11/2019

'La que se avecina' torna fort però no pot amb 'Masterchef Celebrity'

La sèrie va registrar un 18,9% de 'share' i 2.456.000 espectadors davant el 20,8% i 2.530.000 del 'talent show'

Redacción Yotele

'La que se avecina' torna fort però no pot amb 'Masterchef Celebrity'

‘La que se avecina’ va tornar ahir a la nit a Telecinco amb el tram final de la seva onzena temporada i va tornar a tenir el suport del públic. El nou capítol de la comèdia va aconseguir un destacat 18,9% de quota de pantalla i 2.456.000 espectadors, però va perdre sis dècimes i uns 250.000 espectadors respecte a l’episodi amb què es va acomiadar abans d’estiu. 

No obstant, la sèrie va demostrar estar en plena forma malgrat enfrontar-se a l’imbatible ‘Masterchef Celebrity’, que va mantenir el lideratge en la seva franja d’emissió (20,8% i 2.530.000). Per la seva part, ‘Toy boy’ va perdre un punt i va marcar un 6,6% de share amb 926.000 seguidors, superant per la mínima als nous reportatges d’‘’En el punto de mira’ (6% i 896.000). Més a baix va quedar ‘Enviado especial’, que es va haver de conformar amb un 5,3% i 818.000

En l’‘access prime time’, ‘GH VIP: última hora’ va aconseguir ser el més vist amb un bon 14,1% de quota de pantalla i 2.503.000 espectadors. Per la seva part, ‘El hormiguero’ es va apuntar un 13,5% i 2.391.000 davant el previ de ‘Masterchef Celebrity’ (12,1% i 2.144.000). D’altra banda, ‘El intermedio’ va aconseguir un 9,8% i 1.722.000, guanyant sense problemes ‘First dates’ (6,5% i 1.136.000)

Bones dades per a ‘Sálvame limón’

La franja de sobretaula va ser un dia més per a Telecinco amb ‘Sálvame limón’, que va obtenir un 14,1% de share i 1.686.000 espectadors. Per la seva part, ‘Amar es para siempre’ va firmar un 10,6% i 1.173.000, mentre que ‘Mercado central’ va quedar lluny dels seus competidors amb un 7,5% i 848.000. En el duel entre La Sexta i Cuatro, ‘Zapeando’  va tornar a guanyar amb un 5,9% i 696.000 davant el 4,5% i 537.000 de ‘Todo es mentira’. 

Al matí, ‘El programa de Ana Rosa’ va anotar un 19,5% i 646.000, demostrant la seva fortalesa davant del 17,6% i 454.000 d’‘Espejo público’. En el seu tram d’entreteniment, el matinal d’Antena 3 va baixar fins a un 13% i 497.000. D’altra banda, ‘Al rojo vivo’ va aconseguir un gran 16,8% i 1.040.000, mentre que ‘La mañana’ va collir un 8,8% i 267.000