DIVERSOS ESPOTS

La campanya de la Loteria de Nadal aposta aquest any per quatre emotives històries

Aquest divendres s'estrenen a la televisió els quatre anuncis que componen la campanya ideada per l'agència Contrapunto

segundo-anuncio-lotera-navidad

segundo-anuncio-lotera-navidad

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

La Loteria de Nadal no apostarà aquest any per un únic espot, sinó per més d’un. A partir de demà i al llarg de les pròximes setmanes s’emetran per televisió quatre històries diferentsunides per un mateix nexe: els dècims del sorteig extraordinari que se celebra el 22 de desembre i del qual, com cada any, estaran pendents milions de persones. 

La responsable de la campanya d’aquest any és l’agència Contrapunto, que en aquesta ocasió ha tornat a apostar pel l’emotivitat i l’humor. La primera de les històries està protagonitzada per l’actor Ramón Barea, que es posa a la pell d’un home anomenat Félix. En l’anunci va a la casa de Pilar, l’exdona del seu fill, per fer-li una pregunta. 

«¿Tens 10 euros? Ja saps que per Nadal sempre agafo uns dècims de loteria per als meus germans, cosins, fills... I aquest any se’m fa una mica estrany no compartir-lo amb tu, perquè tot i que no siguis la dona del meu fill, per a mi continues sent de la família», diu mentre li entrega un dècim a la seva exnora. 

Notícies relacionades

«Em faràs plorar», respon ella sense aguantar les llàgrimes abans de fondre’s en una abraçada amb el protagonista de la història. «Allò dels 10 euros era broma», reconeix Félix mentre a la pantalla apareix el lema de la campanya: «Quan comparteixes un dècim, comparteixes molt més». 

(En elaboració)