PICABARALLES DEL PASSAT
Jesús Mariñas es retroba amb Susanna Griso després de les seves crítiques a la presentadora
El periodista va assegurar en el passat que la periodista d'Antena 3 no era «ni amable ni simpàtica»

marinas-griso
‘Espejo público’ ha fet un gir als seus continguts coincidint amb el començament del nou curs televisiu. Com va avançar en exclusiva YOTELE, l’espai matinal d’Antena 3 ha recuperat el cor per al seu últim tram i, per a això, ha fitxat nous col·laboradors. Un d’ells és Jesús Mariñas, que aquest dimarts ha tornat al format en què ja va participar en temporades anteriors.
El programa ha jugat amb el retrobament de Mariñas amb Susanna Griso alspassadissos d’Atresmedia, ja que el col·laborador va fer unes declaracions en el passat en què va deixar caure que la periodista no era «ni amable ni simpàtica». «Estic encantat de tornar aquí, sempre es torna al primer amor», ha afirmat aquest matí el conegut tertulià provocant la sorpresa de la presentadora: «No, si a sobre ara seré el teu primer amor... he passat de poc amable i poc simpàtica a això».
Entre rialles i restant importància a les seves paraules, Griso ha acusat Mariñas de ser un «pilota» després que aquest lloés el seu físic en diverses ocasions. «En un temps vaig dir que eres seca i poc simpàtica», ha acabat reconeixent abans de donar més explicacions al plató, on ha provat de recordar el motiu de les seves paraules.
Susanna Griso: «En aquell moment jugaves a dues bandes»
Notícies relacionades«¿No va ser quan vas deixar ‘Espejo Público’, o que el programa et va fer fora, i llavors vas recalar a la competència?», li ha preguntat Griso, que ha encertat amb el seu plantejament. I és que Mariñas va fer aquestes declaracions a ‘Sálvame’ cap a l’any 2013. El col·laborador, per la seva part, ha acabat reconeixent que el va molestar que no li truqués per preguntar-li «què havia passat».
«Jo recordo que en aquell moment jugaves a dues bandes. Estaves a ‘Espejo’ però feies col·laboracions en un programa de la competència, llavors, en un moment donat, la cadena et va dir que havies d’elegir l’una o l’altra», ha llançat Griso, que ha confirmat que llavors no va trucar a Mariñas. «Aquesta va ser la conseqüència de la meva reacció», ha conclòs ell.
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Dos morts en un incendi agrícola a la Segarra
- Sense telèfon, sense diners, sense llit fix
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Accident sense ferits Mig arbre de grans dimensions cau sobre la calçada del carrer Entença
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Sector bancari El Sabadell defensa la venda de TSB: «Avui valem més que ahir»
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava