'SUPERDOMINGO' A LA SEXTA

Antonio García Ferreras, protagonista dels mems durant la nit electoral pel seu grafisme acolorit

La informació que apareixia en pantalla sobre l'escrutini durant l'especial d''Al rojo vivo' va desencadenar una allau de comentaris a Twitter

Antonio García Ferreras, protagonista dels mems durant la nit electoral pel seu grafisme acolorit
2
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

Com no podia ser de cap altra manera, La Sexta va apostar aquest diumenge pel seu vaixell insígnia per acompanyar els espectadors durant la nit electoral. I, a més de ser el més vist de la nit l’especial 'Al rojo vivo: objetivo superdomingo' es va situar com un dels temes de conversa preferits a les xarxes socials per l’acolorit i invasiu grafisme que anava mostrant en pantalla els resultats municipals, autonòmics i europeus.

L’escrutini dels vots a la cadena d’Atresmedia es va convertir en un autèntic mem per als usuaris de Twitter, que van deixar volar la seva imaginació i van treure el seu costat més creatiu per compartir comentaris jocosos i muntatges plens d’enginy. "Crec que, més enllà de donar els resultats electors, l’objectiu autèntic de Ferreras és descobrir un nou color", apuntava un dels espectadors que comentava el programa a la xarxa social.

Ferreras, referència informativa 

Notícies relacionades

D’aquesta manera, les xarxes socials van tornar a posar el toc d’humor en una intensa nit marcada pel lideratge del PSOE i la victòria de Manuela Carmena, que, no obstant, no aplega prou suport per conservar l’alcaldia de Madrid davant el bloc de dretes.

El 'Superdomingo', marca utilitzada per La Sexta durant la jornada electoral, va ser l’opció més vista en ‘prime time’ amb un 14,3% de quota de pantalla i més de 2,5 milions d’espectadors. En el ‘late night’, va registrar un 11,5% de ‘share’ amb prop d’1,1 milions de seguidors.