VIOLÈNCIA MASCLISTA
Arresten a Madrid el presumpte autor de l’assassinat masclista de la Corunya
La investigació sospita que el detingut, de 48 anys, va clavar 52 punyalades a la seva parella

Aquest dijous a la nit la Policia Nacional ha detingut a Madrid l’home de 48 anys que suposadament va matar a punyalades a la seva parella de 52 anys a la Corunya, han informat a EFE fonts de la Subdelegació del Govern a la Corunya.
Els fets van tenir lloc cap a les 2.00 hores d’aquest dijous, quan un home va trucar al 091 per alertar que havia trobat la seva mare sense vida en una habitació de la seva vivenda, situada al carrer Juan Darriba, al barri d’O Birloque. L’home que va alertar va apuntar la parella de la seva mare com a autor del crim, ja que tots dos havien tingut una forta discussió en dies passats, tot i que no consten denúncies prèvies.
Agents de la brigada provincial de la Policia Judicial es van personar al lloc dels fets i van activar un dispositiu de recerca per localitzar el presumpte homicida a l’entendre que hi ha «indicis» que es tracti d’un delicte de violència de gènere. Després d’una intensa recerca durant tot el dia, la Policia Nacional l’ha detingut a Madrid. Es tracta d’un home de 48 anys que tenia antecedents previs per violència de gènere a dues dones més. Aquests delictes anteriors no van ser homicidis.
La víctima, anomenada Mónica Marcos, tenia una fleca al barri on vivia.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE