Carnaval a Vilanova
Els equips de neteja de Vilanova i la Geltrú retiren 12 tones de caramels després del Carnaval
La Companyia d’Aigües de VNG va treballar amb un dispositiu especial durant 12 hores seguides, i va utilitzar quatre màquines hidràuliques i dos camions-cisterna per deixar la plaça completament neta
Diumenge passat, un equip de 30 persones del servei de neteja es va encarregar de retirar unes 12 tones de caramels de la plaça de la Vila.
A causa de les temperatures moderades, els caramels van resultar molt enganxosos, cosa que va dificultar el procés de neteja.
El dispositiu especial va treballar durant 12 hores seguides per deixar la plaça completament neta.
Objectiu: recuperar la ciutat com més aviat millor
Marc de Arias, gerent de la Companyia d’Aigües, responsable de la neteja viària a VNG, va explicar que el dispositiu va ser molt intens i que en alguns moments, fins a 40 persones van treballar simultàniament al lloc.
En l’actualitat, l’equip s’ha reduït a entre 20 i 30 persones per tanda, però continuen treballant les 24 hores del dia.
L’objectiu és recuperar la ciutat com més aviat millor, per la qual cosa s’estan utilitzant quatre màquines hidràuliques i dos camions-cisterna hidràulics, a més d’elements externs.
Primer any que la Companyia de les Aigües assumeix la neteja
La neteja s’ha organitzat en dues fases: la primera al voltant dels eixos verticals de la rambla, el carrer dels Caputxins i rambla Samà, i la segona als carrers transversals.
Aquest ha sigut el primer any en què la Companyia d’Aigües ha assumit la neteja especial de Carnaval després d’internalitzar el servei l’any passat.
El gerent de la companyia agraeix la col·laboració de totes les entitats i departaments de l’ajuntament, i assegura que han assumit aquesta tasca com un repte, com a empresa i com a servei, i que tots els treballadors han donat el 100%.
Llegeix totes les notícies de Vilanova i la Geltrú a EL PERIÓDICO Vilanova
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Gastronomia assequible Barcelona bona i barata: Bar Restaurant Veracruz, escudella cada dia i cuina catalana tradicional a l’Eixample
- Catalunya aprova la fusió de les ciències al batxillerat
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- Viatges del president. Entre el 1993 i el 1996 Almenys vuit vols a l’avió privat d’Epstein
- El president presumeix de les bones xifres d’aquest any
- Els empresaris demanen altura de mires per obtenir la governabilitat
- Últim Consell Executiu de l’any El Govern promet "deixar-se la pell" a aprovar nous pressupostos
- Els socis ERC i Comuns reclamen els acords pendents
- Ressaca electoral Guardiola inicia les negociacions per formar Govern "sense línies vermelles"
