L’‘outlet’ de vaixella i ceràmica al pes que triomfa a Catalunya amb botigues a L’Hospitalet de Llobregat i Polinyà
A Mercadoría ofereix els millors preus per aquest tipus de productes amb un model que arrasa a tot el país

A Mercadoria ven ceràmica i vaixella al pes. /
Hi ha conceptes que causen furor. I si parlem del parament de la llar, sens dubte hi ha un nom que triomfa allà on va: A Mercadoria. L’‘outlet’ de ceràmica portuguesa al pes també és present a Barcelona, concretament a L’Hospitalet de Llobregat (C/ Miguel Hernández, 92) i a Polinyà (Carrer de Sentmenat, 1E). La primera va obrir al febrer de l’any passat, després de l’èxit que va tenir l’establiment del Vallès Occidental el 2023.
A Mercadoria compta amb més de 400 m² d’exposició i venda en aquests dos establiments, tant per a professionals com per a particulars. A més d’aquestes dues botigues, disposa de més de 18 punts de venda arreu de la península i les Illes Canàries.

Una de les naus de A Mercadora a Barcelona /
‘Outlet’ de vaixella amb els millors preus a Barcelona
L’essència de A Mercadoria és crear vaixelles amb peces úniques, seguint la regla de les tres b: bo, bonic i barat. La marca ha estat pionera a Espanya en introduir la cultura de la venda al pes. Treballen amb excedents de producció o restes d’estoc. Es tracta de vaixelles fabricades per a grans marques internacionals, que tenen uns estàndards molt alts de qualitat i que, normalment, són descartades per petits defectes de tonalitat, per exemple. Aquests articles de grans marques, a les botigues de A Mercadoria, poden tenir fins a un 80% de descompte.
També disposa d’una selecció de col·leccions pròpies i exclusives de la marca, sempre amb els millors preus del mercat, a més de models exclusius que no es poden trobar en cap altre lloc.

Els plats són el seu producte estrella /
Ceràmica i vaixella des de 1,50 € la unitat
L’outlet es caracteritza per ser el paradís del parament als millors preus, que comencen des de 1,50 € la unitat, i per acostar a Espanya un concepte innovador com és la venda al pes de ceràmica i vaixella amb productes totalment a la moda i a preus de ganga. Tot i això, l’estrella de la casa són, sens dubte, els plats al pes. Aquests preus són possibles gràcies a l’alta rotació de producte, ja que reben mercaderia setmanalment directament de fàbrica.
Notícies relacionadesLes macro naus estan obertes al públic de dilluns a dissabte de 10:00 h a 14:00 h i de 16:00 h a 20:00 h. Reben producte de manera setmanal a les seves botigues, de manera que els articles canvien sovint i sempre es poden trobar peces noves i, en alguns casos, úniques.

Productes en exposició /
A través de les seves xarxes socials, @amercadoria_outlet, la marca compta amb un gran aparador, on també mostren les últimes novetats i combinacions possibles amb els models disponibles.
- Musk deixa el Govern després d’aplicar polèmiques retallades
- Pugna pel patrimoni artístic El MNAC insisteix en l’"alt risc" que suposa moure les pintures de Sixena
- La Masia dels enginyers
- La inflació en el turisme Viatjar o allotjar-se en un hotel aquest estiu serà un 16% més car que el 2024
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Tribunals Una segona jutge imputa ex alts càrrecs d’Ayuso pels protocols que es van aplicar en residències de gent gran durant la covid
- Biologia Un «còctel antienvelliment» allarga un 30% la vida en rosegadors
- Balanç Un any de la llei d'amnistia: ¿Com i a qui s’ha aplicat?
- Una localització de cine El monestir de Poblet, convertit en un gran plató
- DENÚNCIA PER AMENACES Ana Julia Quezada, a una altra presa: «Mataré la mare del nen, m’ha fotut el documental»