Neteja
Infal·lible per desembussar el vàter: només amb aquests dos ingredients
El truc de llançar closca de llimona per al vàter: ¿per a què serveix?
Mercadona revoluciona els maniàtics de la neteja amb una nova pastilla per al lavabo
La tassa del vàter és un dels elements que requereix més atenció a l’hora de netejar-lo. Mantenir la higiene del vàter és una tasca indispensable a les llars, i per això sempre resulta de gran ajuda comptar amb trucso ingredients que netegin la ceràmica de forma eficient.
Més enllà dels productesquímicsque poden aconseguir-se als supermercats, altres substàncies com el bicarbonat de sodi o fins i tot l’aigua poden aconseguir que desapareguin els bacteris i les pudors, a més de ser capaços de destapar el vàter.
Dos ingredients infal·libles
Notícies relacionadesD’una banda, el bicarbonat de sodi serveix tant per eliminar taques com per aconseguir destapar el vàter quan la bomba de la cadena deixa de funcionar. Perquè això passi, s’ha de dipositar una tassa d’aquest element i dos de vinagre a la tassa obstruïda. A continuació, es deixa que s’hi generin bombolles durant mitja hora, temps aproximat que el sistema trigarà a tornar a funcionar. En cas que no sigui així, es pot repetir el procés fins a aconseguir-ho.
D’altra banda, l’aigua calenta és un altre ingredient igualment útil, a més de ser totalment accessible. Només omplint una galleda i abocant-la al vàter, la força del raig a alta temperatura serà suficient per desembussar-lo en qüestió de minuts. És important precisar que l’aigua bullint pot danyar la ceràmica de la tassa, i per tant, és important escalfar l’aigua amb moderació.
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
- Integrada en el dia a dia La IA canvia les regles del joc a la universitat: «Els estudiants aprenen amb ChatGPT, no pas malgrat aquesta eina»
- A l’Audiència Nacional L’operació Catalunya recobra el protagonisme del judici als Pujol amb la declaració de Villarejo
- Entrevista Álvaro Morte: «Abans de fer d’Adolfo Suárez no era conscient de com de fràgil va ser la democràcia»
