Kings League
Gerard Piqué es disculpa públicament per incitar a una «barrabassada» a Màlaga
L’exfutbolista i president de la Kings League, Gerard Piqué, ha demanat disculpes a Màlaga i al seu alcalde, Francisco de la Torre, que va dir que li suggerirà «altres plantejaments més interessants i no fer barrabassades» després d’encoratjar a banyar-se en una font centenària a canvi d’entrades per a la Kings League.
En el programa de dilluns, durant una connexió amb un reporter a Màlaga, on es disputaran les finals de la Kings i la Queens League, va dir en directe: «Al que es fiqui a la font li dones una entrada doble». Unes declaracions que han criticat des de l’ajuntament de la ciutat.
En una emissió del canal d’aquest torneig de futbol 7 a la plataforma Twitch, Piqué ha assegurat que desconeixien que la font estava protegida, que sap «que no és cívic» i que «tampoc t’imagines que la gent es tira a la piscina per dues entrades, a més amb el mòbil a la butxaca».
Alguns habitants van seguir la «barrabassada»
Diversos joves es van ficar aquest dilluns a la font de la plaça del Obispo, cosa que prohibeix l’ordenança municipal, després que Piqué oferís en un directe a la plataforma Twitch una doble entrada per a la Kings League a qui es llancés a la font, que data del segle XVIII.
L’ordenança municipal de Màlaga prohibeix banyar-se, practicar jocs o introduir-se en les fonts decoratives, fins i tot per a celebracions especials, si no es disposa de la preceptiva autorització de l’ajuntament; conductes que tenen consideració d’infraccions lleus i que poden ser sancionades amb una multa de fins a 750 euros.
Les disculpes del president de la Kings League
«Abans que res demanar disculpes si algú es va sentir afectat», ha manifestat per afegir que «aquí ho fem tot amb bona fe i, de vegades, no ho fem de la millor manera», i demana perdó a tota la població de Màlaga «si s’ha sentit ofesa».
En el transcurs del programa s’han reproduït les declaracions de l’alcalde sobre el que ha passat a la font, en les quals el regidor comenta que aconsellarà «idees més constructives, més positives», i Piqué inicialment adverteix que no li respondrà i que l’uneix «una gran relació amb Paco, amb l’alcalde».
Notícies relacionadesEn aquest sentit, recorda que van portar la Copa Davis a Màlaga l’any passat, i aquest portaran la Kings League; que «porta moltíssims anys com a alcalde de Màlaga» i que tant la ciutat com ells li tenen «gran respecte», a més de qualificar-lo com «un crac».
De la Torre, l’alcalde, va remarcar després de l’incident de la font que aquesta ciutat «no és una escola de barrabassades, és una escola de formació de ciutadans, al més col·laborador o al més esforçat en els estudis».
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Crisi per la gestió del temporal Vilaplana va acostar Mazón amb el seu cotxe fins al Palau el 29-O
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- ACTUALITAT BLAUGRANA Laporta respon a la fi a Florentino: «El Madrid té barcelonitis i una mania persecutòria contra la millor època del Barça»
- ARAUJO, ABSENT DOS DIES Flick reclama que el Barça es reivindiqui davant l’Alabès
- Acte amb Foment del Treball Feijóo demana als empresaris catalans que pressionin Junts per a una moció de censura: «No em falten ganes, em falten vots dels seus»
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Els líders no remen junts
- Dos senglars morts Granges de porcs confinades i exportacions bloquejades, aquestes són les conseqüències de la pesta porcina detectada a Catalunya
