Creativitat
‘Taula lletja de collons’ i 10 anuncis més delirants de Wallapop
La imaginació i enginy per crear una descripció, fotografia o títol final del producte pot ser clau per destacar l’article per sobre d’altres
L’empresa de compravenda catalana Wallapop va fer el salt el 2013 i, des d’aleshores, ha presentat diferents anuncis que han tingut un punt de gràcia i enginy dins de l’aplicació.
Així, com que la descripció, fotografia i títol del producte és decisió els usuaris que ofereixen el producte, de vegades la imaginació i la creativitat fa destacar l’article per sobre d’altres. I és el cas de la ‘taula lletja de collons’ o l’‘olla depressió’, dos articles capturats per l’usuari @Wikiwallapop a Twitter, un compte que recopila anuncis similars d’aquesta aplicació per ensenyar-los als usuaris perquè riguin una estona.
1. Taula lletja de collons
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 28 de noviembre de 2021
2. Americana
En aquest cas, la descripció és el que crida l’atenció: «La venc perquè n’estic [tip]. Me l’he posat dues vegades i m’ha passat alguna cosa en les dues. Està molt gafada».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 29 de noviembre de 2021
3. Disfressa Monja Halloween
En aquest cas, la descripció de la disfressa també és cridanera: «Fa més por que cagar sense balda».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 28 de noviembre de 2021
4. Defensa contra la misteriosa apagada
I alguns anuncis semblen de pel·li de ciència-ficció com ‘La Purga’: «Clau combinada d’Irimo totalment nova. Perfecta per a la defensa personal durant l’apagada elèctrica. Si t’agradava Negan de ‘The Walking Dead’, aquesta és la teva clau».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 27 de noviembre de 2021
5. L’excusa perfecta
Alguns venen el seu ordinador amb l’excusa que no volen fer més tasques ‘online’ de l’institut: «Ja no sé com deslliurar-me de les tasques del classroom dels collons».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 23 de noviembre de 2021
6. Mirall amb sorpresa
En aquest anunci el que destaca és la fotografia, mireu-la amb atenció.
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 22 de noviembre de 2021
7. Honor a la Covid
Alguns venen estris considerats com a ‘útils’ durant la pandèmia, com la sabonera per deixar el sabó després de netejar-se les mans. «Producte estrella en el confinament després de les mascaretes i els rotllos de paper higiènic». «Es podria dir que aquesta sabonera em va salvar la vida. I ara com que estic vacunat, doncs la venc».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 22 de noviembre de 2021
8. No és fan dels esports
Notícies relacionadesEn aquest cas, en el missatge el venedor utilitza un joc de paraules per evitar que li rebaixin el preu original amb la simple resposta de «no m’agrada el futbol» al preguntar-li si «regateja» –insinuant que li fes una oferta millor.
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 21 de noviembre de 2021
9. Un posat una mica estrany
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 29 de noviembre de 2021
10. Nova inversió
De vegades el venedor decideix ser sincer i explicar el perquè de la seva venda: «Només el vaig utilitzar dues vegades i en una vaig caure. El diners el vull per al fisio».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 21 de noviembre de 2021
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Xarxes socials ¿Quant cobra un ‘influencer’ gastronòmic per ressenyar restaurants? ‘Cenando con Pablo’ revela el seu caixet: 3.000 euros per visita
- Fre a l’epidèmia La grip a Catalunya va a la baixa per primera vegada en vuit setmanes
- Balanç del president de la Generalitat El Govern prorroga els pressupostos davant la impossibilitat de començar la negociació dels del 2026
- Pujada l’últim mes Espanya reafirma la seva aposta per la transició al cotxe elèctric amb l’increment del 145,8% dels híbrids endollables l’últim mes
- Por escènica i falta de pràctica Vuit de cada deu universitaris no han rebut formació en comunicació oral, competència laboral bàsica
