Creativitat

‘Taula lletja de collons’ i 10 anuncis més delirants de Wallapop

La imaginació i enginy per crear una descripció, fotografia o títol final del producte pot ser clau per destacar l’article per sobre d’altres

2
Es llegeix en minuts

L’empresa de compravenda catalana Wallapop va fer el salt el 2013 i, des d’aleshores, ha presentat diferents anuncis que han tingut un punt de gràcia i enginy dins de l’aplicació.

Així, com que la descripció, fotografia i títol del producte és decisió els usuaris que ofereixen el producte, de vegades la imaginació i la creativitat fa destacar l’article per sobre d’altres. I és el cas de la ‘taula lletja de collons’ o l’‘olla depressió’, dos articles capturats per l’usuari @Wikiwallapop a Twitter, un compte que recopila anuncis similars d’aquesta aplicació per ensenyar-los als usuaris perquè riguin una estona.

1. Taula lletja de collons

2. Americana

En aquest cas, la descripció és el que crida l’atenció: «La venc perquè n’estic [tip]. Me l’he posat dues vegades i m’ha passat alguna cosa en les dues. Està molt gafada».

3. Disfressa Monja Halloween

En aquest cas, la descripció de la disfressa també és cridanera: «Fa més por que cagar sense balda».

4. Defensa contra la misteriosa apagada

I alguns anuncis semblen de pel·li de ciència-ficció com ‘La Purga’: «Clau combinada d’Irimo totalment nova. Perfecta per a la defensa personal durant l’apagada elèctrica. Si t’agradava Negan de ‘The Walking Dead’, aquesta és la teva clau».

5. L’excusa perfecta

Alguns venen el seu ordinador amb l’excusa que no volen fer més tasques ‘online’ de l’institut: «Ja no sé com deslliurar-me de les tasques del classroom dels collons».

6. Mirall amb sorpresa

En aquest anunci el que destaca és la fotografia, mireu-la amb atenció.

7. Honor a la Covid

Alguns venen estris considerats com a ‘útils’ durant la pandèmia, com la sabonera per deixar el sabó després de netejar-se les mans. «Producte estrella en el confinament després de les mascaretes i els rotllos de paper higiènic». «Es podria dir que aquesta sabonera em va salvar la vida. I ara com que estic vacunat, doncs la venc».

8. No és fan dels esports

En aquest cas, en el missatge el venedor utilitza un joc de paraules per evitar que li rebaixin el preu original amb la simple resposta de «no m’agrada el futbol» al preguntar-li si «regateja» –insinuant que li fes una oferta millor.

9. Un posat una mica estrany

10. Nova inversió

De vegades el venedor decideix ser sincer i explicar el perquè de la seva venda: «Només el vaig utilitzar dues vegades i en una vaig caure. El diners el vull per al fisio».

Notícies relacionades
Temes:

Wallapop