Creativitat
‘Taula lletja de collons’ i 10 anuncis més delirants de Wallapop
La imaginació i enginy per crear una descripció, fotografia o títol final del producte pot ser clau per destacar l’article per sobre d’altres
L’empresa de compravenda catalana Wallapop va fer el salt el 2013 i, des d’aleshores, ha presentat diferents anuncis que han tingut un punt de gràcia i enginy dins de l’aplicació.
Així, com que la descripció, fotografia i títol del producte és decisió els usuaris que ofereixen el producte, de vegades la imaginació i la creativitat fa destacar l’article per sobre d’altres. I és el cas de la ‘taula lletja de collons’ o l’‘olla depressió’, dos articles capturats per l’usuari @Wikiwallapop a Twitter, un compte que recopila anuncis similars d’aquesta aplicació per ensenyar-los als usuaris perquè riguin una estona.
1. Taula lletja de collons
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 28 de noviembre de 2021
2. Americana
En aquest cas, la descripció és el que crida l’atenció: «La venc perquè n’estic [tip]. Me l’he posat dues vegades i m’ha passat alguna cosa en les dues. Està molt gafada».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 29 de noviembre de 2021
3. Disfressa Monja Halloween
En aquest cas, la descripció de la disfressa també és cridanera: «Fa més por que cagar sense balda».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 28 de noviembre de 2021
4. Defensa contra la misteriosa apagada
I alguns anuncis semblen de pel·li de ciència-ficció com ‘La Purga’: «Clau combinada d’Irimo totalment nova. Perfecta per a la defensa personal durant l’apagada elèctrica. Si t’agradava Negan de ‘The Walking Dead’, aquesta és la teva clau».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 27 de noviembre de 2021
5. L’excusa perfecta
Alguns venen el seu ordinador amb l’excusa que no volen fer més tasques ‘online’ de l’institut: «Ja no sé com deslliurar-me de les tasques del classroom dels collons».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 23 de noviembre de 2021
6. Mirall amb sorpresa
En aquest anunci el que destaca és la fotografia, mireu-la amb atenció.
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 22 de noviembre de 2021
7. Honor a la Covid
Alguns venen estris considerats com a ‘útils’ durant la pandèmia, com la sabonera per deixar el sabó després de netejar-se les mans. «Producte estrella en el confinament després de les mascaretes i els rotllos de paper higiènic». «Es podria dir que aquesta sabonera em va salvar la vida. I ara com que estic vacunat, doncs la venc».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 22 de noviembre de 2021
8. No és fan dels esports
Notícies relacionadesEn aquest cas, en el missatge el venedor utilitza un joc de paraules per evitar que li rebaixin el preu original amb la simple resposta de «no m’agrada el futbol» al preguntar-li si «regateja» –insinuant que li fes una oferta millor.
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 21 de noviembre de 2021
9. Un posat una mica estrany
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 29 de noviembre de 2021
10. Nova inversió
De vegades el venedor decideix ser sincer i explicar el perquè de la seva venda: «Només el vaig utilitzar dues vegades i en una vaig caure. El diners el vull per al fisio».
— wallapop capturas (@Wikiwallapop) 21 de noviembre de 2021
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Salut La Vall d’Hebron impulsa un nou fàrmac contra l’obesitat
- Art ‘La Madona de Portlligat’ de Dalí torna a Figueres
- Salut L’Hospital de Terrassa reforma les urgències psiquiàtriques