SOLUCIÓ ENGINYOSA
L'«aplaudida» idea d'una escola de l'Iran contra el coronavirus
La foto d'uns escolars en una classe amb tendes de campanya transparents compartida per una periodista del 'New York Times' es fa viral
coleiran
La periodista de ‘The New York Times’ Farnaz Fassihi ha difós a Twitter una «enginyosa solució» d’una escola de l’Iran per aturar el coronavirus. La foto de l’experta en el Pròxim Orient, titulada ‘L’escola en l’era de la pandèmia a l’Iran’, mostra unes nenes assegudes a classe dins de petites tendes de campanya transparents individuals. Com que estan separades pels plàstics de les seves pròpies ‘bombolles’, cap de les alumnes utilitza mascareta.
Tot i que la periodista no aporta més informació sobre el nom de l’escola, ni en quina ciutat és ni per què l’ús de les tendes de campanya en lloc d’una altra solució, els usuaris de la xarxa social han aplaudit la idea retuitejant-la milers de vegades. «¡Simple i innovadora!», «¡Brillant!», «¡És una gran idea!», «¡Enginyosa!», escriuen alguns partidaris.
Els estralls de la pandèmia
Notícies relacionadesAl Pròxim Orient, l’Iran continua registrant al voltant de 2.000 nous casos diaris. Segons l’última xifra oficial facilitada per les autoritats iranianes, el país ha superat els 395.488 casos de Covid-19. Aquestes dades situen el país com el dotzè més afectat a nivell mundial. El nombre de morts ascendeix a 22.798.
Segueix Extra a Facebook
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Cine On es poden veure les pel·lícules nominades als premis Gaudí
- Manifestació contra el caos ferroviari Milers de persones convocades per l’ANC denuncien el caos de Rodalies: «La independència és l’única solució»
- Sinistralitat viària L’encreuament més perillós de Barcelona acumula 18 accidents en un any: «Passar el semàfor és jugar-te la vida»
- Futbol El Barça abandona la Superlliga de Florentino a dos dies que Laporta dimiteixi com a president
