Vist a YouTube
'Con sutura': la polèmica versió de Rosalía d'uns metges asturians

rosalia
"Nunca había sondao ninguna churra, este tío va pa’ la sepultura". Amb una lletra trencadora aprofitant la base de la cançó de Rosalía ‘Con altura’, un grup de metges residents de l’Hospital Universitari Central d’Astúries (HUCA) ha viralitzat la seva versió ‘Con sutura’, fet que ha provocat les crítiques per fer les coreografies a les instal·lacions del centre, incloent la sala d’operacions.
Però el que semblava un vídeo alegre que va arrasar a les xarxes socials s’ha convertit en un problema per als protagonistes després d’una denúncia de l’Associació d’Usuaris de la Sanitat del Principat d’Astúries (Asencro), en què reclama a través d’un comunicat a La Nueva España prendre mesures davant un "escarni" per als pacients. "Els hospitals no són estudis de televisió on es doni curs a les frustracions artístiques dels treballadors. Que ballin a casa seva", expliquen.
Els autors, que ja van viralitzar un vídeo anomenat ‘Las viejas se mean’, van demanar perdó a qui s’ofengués per aquestes imatges. "En cap moment no existeix intencionalitat de causar mal moral ni menyspreu a la dignitat del pacient, amb el qual estem completament compromesos", recalquen, recordant que en cap moment es va limitar el bon funcionament de les instal·lacions.
La lletra de la cançó:
Esta próstata al tacto está dura
Con sutura
Era para Millin y ahora no hay duda
Con sutura
Me lo dejan al cambio, ¡qué caraduras!
Con sutura
Dicen que la noche fue mu dura
Con sutura
El tumor infiltra y no tiene cura
Con sutura
Notícies relacionadesEste tío va pa' la sepultura
Con sutura
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Permís denegat Israel impedeix l’entrada a Collboni en el seu primer viatge oficial al Pròxim Orient
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Alt Empordà Un ajuntament català suspèn un rodatge a un cineasta tarragoní acusat d’agressió sexual a una menor
- El gall de la plaça d’Espanya
- L’inici de la ronda espanyola La Vuelta reafirma la internacionalització del ciclisme
- L’inici de la ronda espanyola El ciclisme i les banderes
- Polèmica presència de l’equip d’Israel
- L’inici de la ronda espanyola Jordi Masquef, alcalde de Figueres: "La Vuelta va més enllà de la marca Espanya"
- Crisi migratòria Bolaños avisa a Prohens que ha de complir la llei i acollir menors