Vist a Twitter
L'espectacle de dues senyores per no cedir el seu seient a un nadó a l'avió
first-a350-900-delivery-to-iberia-ferry-flight-007 /
El seient en un transport públic és el bé més preuat, i quan es tracta d’un avió on, a més, has procurat seure amb el teu acompanyant, qualsevol guerra et sembla lleu.
Així s’ho van prendre les dues senyores, que, veient que se’ls demanava cedir per a la comoditat (i seguretat) d’un nadó, van decidir que era millor muntar un ciri.
L’episodi el va explicar la periodista Beatriz Correal amb una mica de dramatització i molt d’humor.
Ella explicava que la mateixa hostessa d’Iberia va demanar aquest canvi al comprovar les màscares. Una simple qüestió de seguretat, segurament inútil però que calia respectar. La parella i el nadó eren en una fila de tres seients amb un desconegut, però en aquesta fila només hi havia tres màscares i en la de davant sí que podien comptar amb quatre.
Però no tot és tan fàcil quan està en joc seure una fila més enllà o més cap aquí. I bé que ho saben aquestes dues senyores, que van plantejar una guerra psicològica des del primer moment.
No estaven tenint en compte que el nadó s’exposava a una mort segura si no tenia aquesta màscara en cas d’emergència. Drama.
La nena passava de tot el ciri que s’havia muntat i va decidir adormir-se. Cosa d’adults, pensaria, res a objectar.
Una de les senyores es va instal·lar al passadís, sense parar de cridar que les màscares no eren el seu problema, sinó el d’aquesta parella. Que ho haguessin mirat abans, i que se separessin ells.
Finalment hi va haver cessió, però amb poques ganes de col·laborar i moltes de retreure coses. Cessió a mitges, podríem dir.
Així que Beatriz va decidir que el seu marit es canviés de lloc i que la senyora triomfés i s’emportés l’aplaudiment que buscava, com a actriu de Hollywood, al recollir el seu premi.
Tot i que ho va fer amb certa desgana.
Notícies relacionades
Però ATENCIÓ, la cosa no quedaria així. ¿Què se sent al tenir l’amenaça constant d’un nadó que podria vomitar en qualsevol moment? La venjança és un plat que se serveix fred...
Per acabar, la prova, la imatge exclusiva de les Thelma i Louise de l’aviació.
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
