DECLARACIONS A 'GH VIP'
Aída Nízar assegura que el dirigent del PP Martínez-Maíllo es va voler casar amb ella
"És un dels millors homes que han passat per la meva vida", afirma la concursant

aida
Aída Nízar, que fins dijous era concursant de 'Gran hermano VIP', ha desvelat una de les incògnites que envoltaven la vida d'aquest personatge televisiu: amb quin dirigent del PP va mantenir relacions sentimentals. Després de ser expulsada del concurs de Telecinco, Aída va dir que Fernando Martínez-Maíllo, vicesecretari d'organització del PP, es va voler casar amb ellaFernando Martínez-Maíllo, .
Entrevistada pel presentador de 'GH VIP', Jordi González, la concursant va assegurar: "Fernando Martínez-Maíllo va ser un dels homes que van demanar la meva mà a la meva mare i no els la va donar". A la pregunta de González de per què no hi va haver casament, tant Aída com la seva mare, María Ángeles, que estava entre el públic, van respondre: "No estava enamorada d'ell".
Notícies relacionadesSegons la versió de la mare, l'enamorament del dirigent popular va ser sincer: "Ell deia que què podia fer enamorar la meva filla i jo li vaig dir que no m'hi ficava".
Malgrat el rebuig en el terreny amorós, Nízar no va reparar en elogis al seu pretendent: "És un dels millors homes que han passat per la meva vida, és sensacional i farà molt de bé a Espanya, m'encanta que sigui la mà dreta del president del Govern".
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»