POLÈMICA A TWITTER
Suso Álvarez, de 'MYHYV', acusat de "violador" pels seus comentaris a una noia
"Si tu em dónes a entendre una cosa i jo m'accelero, després no em diguis 'fins aquí', perquè, sincerament, jo ja no raono", va defensar el jove al programa de Tele 5
 
	/
Suso Álvarez, exconcursant de 'Gran hermano 16' i 'Supervivientes' i actualment 'tronista' del programa 'Mujeres y hombres y viceversa' ('MYHYV'), és des aquest dimarts protagonista a les xarxes socials, on és criticat -amb l'etiqueta #susoviolador- per un desafortunat comentari que li va fer a una noia del mateix programa de Tele 5.
La concursant Camila va explicar plorant que Suso "volia la cita per a alguna cosa més" i que ella no ho va consentir.
Segons Suso, la noia li va donar a entendre que volia sexe, encara que després li va parar els peus, i és per això que ell es va enfadar.
LA FRASE DE LA POLÈMICA
"Si tu em dónes a entendre una cosa i jo m'accelero, després no em diguis 'fins aquí, ara ja no, me'n vaig', perquè, sincerament, jo ja no raono", va dir Suso.
Emma García, la presentadora de 'MYHYV', va intervenir: "Es pot començar, arribar a un punt en què no es vulgui seguir i parar, ¿quin problema hi ha?".
CRÍTIQUES A TWITTER
Notícies relacionadesAquestes són algunes crítiques que el concursant ha rebut a Twitter:
Suso Álvarez, per la seva part, ha dit a la mateixa xarxa social que ha posat aquest tema en mans del seu advocat.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Mobilitat «Se’t fica el soroll al cap»: les parades de bus interurbà en ple carrer desesperen els veïns de Barcelona
- Un any de la dana Protestes contra Mazón als carrers de València: 229 mantes tèrmiques per recordar les víctimes
