Vídeo de la vinyeta de Tàssies (8)
L'il·lustrador mostra com el suport de gènere pot salvar una dona d'un vincle sentimental tòxic
'La barca de les dones' és el títol que rep el naufragi n. 8 de Josep Antoni Tàssies. A la vinyeta d'aquest dimecres es pot veure una dona encadenada a una illa que és alliberada per un grup de dones que solquen el mar en una barca. Potser una metàfora de la importància del suport de gènere quan s'intenta escapar d'un vincle emocional destructiu.
Aquesta és la vuitena publicació de la sèrie Naufragis que Tàssies ha ideat per al Suplement d'Estiu d'EL PERIÓDICO, que es podrà disfrutar fins al 28 d'agost.
En aquest suplement, les seccions de Gran Barcelona, Esports, Icult i Gent guanyen pes, i es posa el focus en les informacions més atractives de la capital catalana, dels grans festivals d'estiu que se celebren a Catalunya, la crònica social i els esports.
- Tribunals Condemnada una exempleada per apropiar-se de 100.000 euros d'una empresa de formigons
- El Trueta celebra 70 anys amb la mirada al futur campus: “El nom de l’hospital sona fora de Catalunya”
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
- La Universitat de Lleida posa llum blava en un dels seus lavabos: es tracta d'una mesura de salut pública per als seus estudiants
- D'una hamburguesa de McDonald’s a una planta plena de tomàquets: l'experiment que s'ha fet viral a les xarxes
