Accident
Mor una conductora en un xoc frontal a Riudoms (Tarragona)

La conductora d’un turisme ha mort aquest diumenge en una col·lisió frontal amb un altre vehicle, el conductor del qual ha resultat ferit menys greu i ha estat traslladat a un hospital, a la carretera TV-3141, a l’altura del terme municipal de Riudoms (Tarragona).
Segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT), per causes que s’estan investigant, s’ha produït un xoc frontal entre dos turismes en el punt quilomètric 3,4 de la carretera TV-3141.
Notícies relacionadesA conseqüència d’aquest accident, la conductora d’un dels turismes ha mort, mentre que el de l’altre vehicle ha sigut traslladat en estat menys greu fins a l’hospital de Reus (Tarragona).
Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís d’aquest sinistre mortal a les 14.13 hores, i fins al lloc s’hi han desplaçat quatre patrulles, tres dotacions de Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta conductora morta avui, s’eleven a 95 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes aquest 2023.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament