Accident de trànsit
Un xoc frontal entre una furgoneta i dos cotxes talla la C-15 a la Granada del Penedès
Diverses dotacions de Bombers i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) s’han dirigit al lloc dels fets per socórrer les víctimes

Un xoc frontal entre una furgoneta i dos turismes a la C-15 a la Granada (Alt Penedès, Barcelona) ha obligat a tallar la carretera en els dos sentits aquest dimarts a la tarda.
Dotacions de Bombers i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) s’han dirigit al lloc dels fets per socórrer les víctimes. Les autoritats han rebut l’avís a les 18.03 hores de la tarda.
Així doncs, de moment un conductor dels turismes ha sigut atès pel SEM i, d’altra banda, han ajudat un altre conductor, que també ha sigut atès pel SEM.
S'ha produït un xoc frontal entre una furgoneta i dos turismes a la C-15 a La Granada (avís 18.03 h). Un dels conductors està sent atès pel @semgencat.
— Bombers (@bomberscat) 27 de diciembre de 2022
A part, hem excarcerat a un altre dels conductors i també està sent atès pel @semgencat.
🚒 3 dotacions.#bomberscat https://t.co/27kJ5VmKGe
- Temps Inundacions a Catalunya: la tempesta deixa arbres caiguts i carreteres tallades
- Problemàtica creixent Educadors de l’entorn del Màgic de Badalona: «Veiem actituds violentes en els nois i no hi ha on atendre’ls»
- Sabotatge en plena guerra Els Estats Units sabien que Ucraïna atacaria els gasoductes Nord Stream, segons ‘The Washington Post’
- Conde del asalto Macropersecució a Montjuïc, per Miqui Otero
- Desfasament total L’Hotel Ritz crida l’atenció als convidats del casament de Matamoros: el motiu
- Conflicte armat a l’est d’Europa Guerra Rússia - Ucraïna: última hora de la invasió de Putin, en directe
- Recompte electoral Colau no presentarà més recursos i dona per definitiu el resultat de les municipals
- Foment i Pimec pacten una llista conjunta per al ple de la Cambra de Comerç
- Impost sobre la renda Avís d’Hisenda: si cobres més de 32.500 euros, tingues en compte això en la teva declaració
- Pensions La possible multa per als pensionistes que no informin d’això a la Seguretat Social