Accident de trànsit
Un xoc frontal entre una furgoneta i dos cotxes talla la C-15 a la Granada del Penedès
Diverses dotacions de Bombers i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) s’han dirigit al lloc dels fets per socórrer les víctimes

Un xoc frontal entre una furgoneta i dos turismes a la C-15 a la Granada (Alt Penedès, Barcelona) ha obligat a tallar la carretera en els dos sentits aquest dimarts a la tarda.
Dotacions de Bombers i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) s’han dirigit al lloc dels fets per socórrer les víctimes. Les autoritats han rebut l’avís a les 18.03 hores de la tarda.
Així doncs, de moment un conductor dels turismes ha sigut atès pel SEM i, d’altra banda, han ajudat un altre conductor, que també ha sigut atès pel SEM.
S'ha produït un xoc frontal entre una furgoneta i dos turismes a la C-15 a La Granada (avís 18.03 h). Un dels conductors està sent atès pel @semgencat.
— Bombers (@bomberscat) 27 de diciembre de 2022
A part, hem excarcerat a un altre dels conductors i també està sent atès pel @semgencat.
🚒 3 dotacions.#bomberscat https://t.co/27kJ5VmKGe
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"