Publicat en el DOGC
El Consorci Sanitari de Terrassa ja és hospital universitari
El centre disposa de tots els equipaments necessaris que permeten la formació d’estudiants en les diverses disciplines de les ciències de la salut
L’hospital penitenciari de Terrassa, 30 anys combinant l’atenció mèdica avançada a reclusos

El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) ha sigut declarat, des d’aquest divendres 4 d’agost, hospital universitari dins de la Universitat Internacional de Catalunya, segons publica el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).
La resolució recull que els dispositius assistencials que integren el CST compleixen els requisits exigibles per la normativa vigent per adquirir la condició d’hospital universitari, centre d’atenció primària i centre de salut mental universitari de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC).
Des del CST destaquen que el centre disposa de tots els equipaments necessaris que permeten la formació d’estudiants en les diverses disciplines de les ciències de la salut. Així s’estableix en els termes del conveni subscrit amb el Departament de Salut i la UIC, en les especialitats de Medicina, Infermeria, Fisioteràpia i Psicologia.
El CST assisteix principalment la seva àrea d’influència del Vallès Occidental oest, amb els municipis de Terrassa, Matadepera, Rubí, Castellbisbal, Sabadell, Sant Cugat i Sant Quirze del Vallès. A més, el CST està integrat per l’Hospital de Terrassa, l’Hospital de Sant Llàtzer, els centres d’atenció primària CAP Terrassa Est, CAP Terrassa Nord, CAP St. Llàtzer, CAP Can Roca, CAP Dr. Joan Planas de Castellbisbal, CAP Matadepera, CAP Sant Genís de Rubí i CAP Anton Borja de Rubí.
També l’Hospital Penitenciari de Terrassa, el Centre de Salut Mental d’Adults de Terrassa, el Centre d’Atenció i Seguiment de Drogodependències de Rubí, el Centre Salut Mental d’Adults de Rubí, el Centre Salut Mental Infanto-Juvenil de Rubí, els serveis de Rehabilitació Comunitària de Rubí i de Terrassa, l’Hospital de Dia Sant Jordi i els serveis mèdics del CAR de Sant Cugat.
Llegeix totes les notícies de Terrassa a EL PERIÓDICO Terrassa
- El metro retirarà més de 700 màquines de venda de targetes per evitar ciberdelictes
- Els hotels de BCN ajusten els preus en un estiu de menys despesa turística
- Dia de l'Assumpció de la Verge ¿Quins centres comercials obren avui 15 d’agost a Barcelona i a la resta de Catalunya?
- Mort Mor l’expresident d’Aragó Javier Lambán
- Barcelonejant Una botiga de Barcelona convida a entrar a xerrar a qui se senti sol
- Lacra social Toc de queda, llei més severa i pares responsables: França busca tallar d’arrel la creixent violència juvenil
- Catàstrofe natural Les pluges torrencials deixen més de 230 morts i centenars de desapareguts al Pakistan i l’Índia
- Successos Protecció Civil posa en alerta el pla Infocat per risc d’incendi a les Terres de l’Ebre, Ponent i l’Empordà
- Mort Mor l’expresident d’Aragó Javier Lambán
- Afganistan: un any de la victòria talibana