ESTRENA A BELGRAD

Badosa guanya el seu primer títol WTA

La tennista espanyola derrota a la final de Belgrad la croata Konjuh, que es va retirar amb molèsties quan perdia per 6-2 i 2-0

Badosa guanya el seu primer títol WTA

Twitter

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La tennista espanyola Paula Badosa ha aconseguit aquest dissabte el seu primer títol de la WTA després que la seva rival a la final del torneig de Belgrad, de categoria WTA 250 i disputat sobre terra batuda, la croata Ana Konjuh, es retirés per lesió en el segon set quan dominava l’espanyola (6-2, 2-0).

L’actual número 44 del món, que aquest mateix dissabte en semifinals havia eliminat la búlgara Viktoriya Tomova (6-1, 6-2) per aconseguir passar a la seva primera final, va arrencar amb força el duel amb un 3-0 que li va permetre mantenir la calma davant la primera ruptura de la seva adversària (3-1).

Notícies relacionades

Posteriorment, va tornar a trencar la sacada de Konjuh i aquesta va respondre amb un ‘contrabreak’, però no va poder evitar que l’espanyola s’emportés el parcial. Amb 2-0 a favor en l’inici de la segona mànega, Badosa va veure com la seva rival es retirava amb molèsties musculars després de 46 minuts de joc.

D’aquesta manera, Badosa conquista el seu primer trofeu en el circuit femení, una important victòria que aquest dilluns la farà pujar al número 34 del rànquing WTA, fent un salt de deu posicions.