Previsió
L’Aemet comparteix la seva predicció fins al 18 de juny a Espanya i anuncia sorpreses en el temps
Roberto Brasero avança el que passarà les primeres setmanes de juny
Mario Picazo revela com serà l’inici de juny

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) és un dels organisme oficials que s’han ocupat de compartir les previsions a mitjà termini, que arriben fins al 18 de juny.
Per a aquests últims dies de maig i els primers de juny (del 29 de maig al 4 de juny), l’Aemet preveu «una situació meteorològica similar a la del cap de setmana, marcada per la inestabilitat atmosfèrica». Aquesta inestabilitat dispararà la probabilitat que durant la setmana es produeixin «xàfecs i tempestes bastant generalitzats i localment forts a la Península i les Balears».
L’agència espanyola precisa que les pluges a les zones interiors seran més probables i intenses durant les tardes. També podria ploure al sud-oest peninsular.
Temperatures
Notícies relacionadesLes temperatures seguiran com fins ara: més fresques a gairebé tota la Península, a excepció del nord.
Com es podia esperar, la previsió no pot ser tan precisa entre el 4 i el 18 de juny. Per a aquest període, l’Aemet es limita a anunciar que tant les temperatures com les precipitacions seran les habituals en aquesta època de l’any, segons el model de predicció del Centre Europeu (VarEPS-Mensual).
En #AEMETBlog
— AEMET (@AEMET_Esp) 26 de mayo de 2023
Predicción para las próximas tres semanas del 29 de mayo al 18 de junio de 2023 https://t.co/m40l8aJf8g pic.twitter.com/FBk3uSDOeP
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»