Previsió meteorològica
Temps de Catalunya avui, dimarts 15 de novembre del 2022: la pluja, a la tarda
Arriba un front debilitat que portarà precipitacions, però la temperatura continuarà sent molt suau
L’Aemet llança la seva predicció setmanal: «Arriba pluja a...»
El nou avís de l’Aemet sobre el que podria arribar la setmana que ve
El jove que va predir el ‘Filomena’ posa data a la primera gran nevada
Catalunya notarà aquest dimarts, 15 de novembre, els efectes d’un sistema frontal que, tot i que arribarà debilitat, provocarà un cel molt canviant i precipitacions a la meitat occidental del territori. L’ambient seguirà sent molt suau, impropi de mitjans de novembre.
Bon dia,
— Meteocat (@meteocat) 15 de noviembre de 2022
a hores d'ara van circulant intervals de núvols que són més abundants a l'interior de la meitat oest.
Pel que fa a la temperatura, és més alta al Pirineu i Prepirineu, i semblant a la resta, per bé que queda més baixa a punts del litoral i prelitoral. pic.twitter.com/AmB1ET82w3
Els núvols cobriran el cel de les comarques del nord-oest. La resta de Catalunya tindrà un cel canviant amb núvols que aniran augmentant durant la tarda. Al matí hi pot haver pluja feble al vessant sud del Pirineu. A partir del migdia, plourà de manera suau i dispersa en altres punts de la meitat oest. El Meteocat no descarta precipitacions aïllades en altres punts. La cota de neu rondarà els 2.400 metres i baixarà al final del dia als 2.200.
Les temperatures canviaran poc i els valors encara estaran per sobre del normal. L’àrea de Barcelona tornarà a registrar valors clarament per sobre dels 20 graus.
Notícies relacionadesEl vent bufarà amb ratxes fortes al litoral nord. També hi haurà cops forts de vent al quadrant nord-est.
El pas de sistemes frontals ens portarà un temps força canviant els pròxims dies. Tindrem sobretot núvols, però divendres també alguns ruixats. pic.twitter.com/fOvf6eKaDd
— Meteocat (@meteocat) 14 de noviembre de 2022
El pas successiu de fronts atlàntics farà d’aquests dies un ‘dragon khan’ meteorològic amb temps molt canviant i augments i descensos de temperatures. Divendres arribarà la pluja a bona part de Catalunya i una caiguda clara dels termòmetres.
- A Astúries Mansour Gueye, el senegalès que després d'una dura travessia en pastera va acabar vivint a Espanya: "Vaig venir per buscar-me un futur millor i tenia clar que el primer era aprendre l'idioma"
- Aquest dijous El vent i els plàtans en flor provoquen una pluja de pol·len en una Barcelona vestida de gala per a Sant Jordi: «Hi ha nivells d’al·lergògens excepcionals»
- Sant Jordi 2026 Sant Jordi i els il·lustradors contra la IA: «S’alimenta de la nostra feina: mal copia, però no crea»
- Sant Jordi 2026 Pat Ubach: "Portava anys dient a les meves filles que han d'aconseguir els seus somnis i jo no ho estava intentant, fins ara"
- FC Barcelona Lamine Yamal no tornarà a jugar amb el Barça aquesta temporada, però salva el Mundial
