VENDAVAL
Un cop de mar mata un pescador a Sant Feliu de Guíxols
La víctima va ser arrossegada per l'onatge juntament amb un altre company i va morir al topar amb una roca

191 platja de sant feliu de guxols al fons la punta de garb
Aquest diumenge un pescador ha mort a Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà) després de patir l’impacte d’un cop de mar. El fenomen, presumiblement causat pel fort vendaval que fueteja bona part del litoral català, ha colpejat dos pescadors que eren a La Punta de Garbí, una zona de roques del municipi. Un d’ells ha topat amb una de les roques, i com a conseqüència ha mort. Els fets han tingut lloc al voltant de les 10.45 hores.
El segon s’ha quedat a l’aigua, i tres policies locals s’han llançat al mar per intentar salvar-lo. Un helicòpter ha acabat evacuant de la zona tots els afectats, atesa l’enorme dificultat per sortir.
Temes:
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos