La calor i les tempestes posen en alerta 24 províncies aquest dimarts
Lleida està entre les zones amb més risc de tenir fortes precipitacions
Imatge captada pel satèl·lit Meteosat per a l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
Un total de 24 províncies estaran aquest dimartsen alerta per màximes a l'interior de la meitat sud-est peninsular i a les Balears, així com pertempestesals Pirineus i per temporal marítim costaner a les Canàries, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).
Albacete tindrà alerta taronja (risc important) per màximes de 39 graus centígrads, mentre que l'avís serà groc (risc) per altes temperatures a Almeria, Còrdova, Granada, Jaén, Sevilla, Ciudad Real, Conca, Girona, Lleida, Alacant, València, Múrcia, Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera.
Tempestes
A més, a Osca, Saragossa i Navarra, hi ha alerta groga per pluges que seran ocasionalment en forma de tempesta també a Lleida. També tenen el mateix nivell d'alerta les illes d'El Hierro, Gran Canària, La Gomera, La Palma i Tenerife, on es registrarà fort onatge.
Notícies relacionadesSegons l'AEMET, estarà ennuvolat al nord de Galícia i el Cantàbric, on es podran registrar pluges febles ocasionals; també hi haurà intervals nuvolosos a l'Alt Ebre, l'est d'Andalusia i altres àrees de muntanya de la meitat oriental peninsular, amb possibilitat d'algun xàfec o tempesta, feble o localment moderada, més probable a les serralades de l'est d'Andalusia.
- BÀSQUET | LLIGA ENDESA El Barça més feble tanca una ratxa negra de derrotes a Saragossa
- BÀSQUET UNIVERSITARI Aday Mara continua fent història amb Michigan i jugarà la final de l’NCAA
- CICLISME Un Pogacar voraç firma una altra obra mestra a Flandes
- TENNIS Rafa Jódar rep a Marràqueix el seu primer títol professional als 19 anys
- Un reforç valuós Cancelo es guanya el jornal
