AVUI A PARTIR DE LES 22.00
RTVE es bolca amb els Goya
La 1 emet la gran gala del cine espanyol des de l’Auditori Fòrum de Barcelona, amb Rigoberta Bandini i Luis Tosar com a presentadors.
RTVE ha desplegat una cobertura especial per celebrar el 40è aniversari dels premis Goya. La cerimònia, que s’emetrà en directe des de les 22.00 hores en La 1, TVE Internacional, RNE, RTVE Play i, per primera vegada, en La 1 Ultra HD, se celebrarà a l’Auditori Fòrum CCIB de Barcelona i la presentaran la cantant Rigoberta Bandini i l’actor Luis Tosar, amb els comentaris de Carlos del Amor.
Abans, la catifa vermella comptarà amb un especial conduït per Elena S. Sánchez, Carlos del Amor, Miriam Moreno, Rafa Muñoz, Cristina Villanueva i Sara Rancaño, que entrevistaran els convidats i oferiran imatges de l’arribada de totes les celebritats.
Per la seva banda, la plataforma RTVE Play oferirà un especial en directe amb Inés Hernand, Nuria Marín i Marina Rivers. La jornada es completarà en La 1 amb l’emissió durant la tarda de les pel·lícules premiades CampeoneX i Thi Mai rumbo a Vietnam i, després de la cerimònia, Cinco lobitos.
