El funeral de Francesc, a la TV
Des de Marta Carazo fins a Ana Rosa Quintana i Matías Prats, les cadenes es bolquen en la retransmissió de les exèquies del Papa.
Les cadenes de televisió es bolcaran avui en la retransmissió del funeral del papa Francesc. La cerimònia començarà a la plaça de Sant Pere amb la sortida del fèretre, discorrerà per diversos carrers de Roma i, finalment, acabarà amb l’enterrament a la basílica de Santa Maria la Major.
L’1 i el Canal 24 hores emetran l’especial informatiu des de les 9.00 hores. El presentaran des de Roma Alejandra Herranz i Marta Carazo, al costat de Fran Otero, director de la revista Ecclesia, com a convidat. Ana Rosa Quintana (Telecinco) també estarà en directe des del Vaticà, amb una edició de més de quatre hores. La presentadora estarà acompanyada per Máximo Huerta, Ana Terradillos i María Casado.
Notícies relacionadesL’especial d’Antena 3 (de 9.30 a 14.00 hores) el presentaran des del plató Mónica Carrillo i Matías Prats i comptarà amb connexions amb l’equip d’Antena 3 Noticias que està desplaçat a Roma. A La Sexta el desplegament començarà a les 9.00 hores, amb Cristina Villanueva al capdavant, amb les connexions de Cristina Pardo i Javier Broncal des de Roma.
A TV3 i el 3/24, finalment, l’especial començarà les 9.30, presentat per Carles Costa i amb l’equip d’enviats especials.
- Cobrar en 12 o en 14 pagues: una experta revela quina és la millor opció per estalviar
- Violència obstètrica Salut multa amb 6.000 euros un hospital de Barcelona per una cesària evitable «un divendres a la tarda»
- La fira de l’audiovisual més gran del món El congrés tecnològic ISE torna a batre rècord i tanca amb més de 92.000 assistents
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça torna a creuar-se amb l’Atlètic a semifinals de Copa del Rei
- Activitats obertes a tota la ciutat Els tractors prenen el centre de Barcelona: «Havíem de ser aquí, el consumidor ha de saber què menja»
