TELEVISIÓ I MAS
Una idea. Una

Telecinco ha estrenat un concurs de cuina, de nom Next level Chef. En l’esmentat concurs hi ha un jurat que està compost per tres cuiners, dels quals dos són homes i un és una dona. ¿Suena a MasterChef? Com deia fa anys el gran Quique Guasch a Estudio estadio: jutgin vostès mateixos.
La presentació va a càrrec de Blanca Romero, que resulta el més correcte del programa. Però la resta sona permanentment a "això ja ho he vist fa anys". Avançat el programa s’acosta, lògic, la primera expulsió, que li va tocar a una tal Alba, de qui transcric exactament les seves paraules després de la seva eliminació: "No m’ho puc creure. T’ho juro de veritat. T’ho juro de veritat. No m’ho puc creure". Una declaració capicua, sense cap edició. I afegia: "Cal mirar la part bona, perquè almenys he sortit a la tele. I d’aquí a Supervivientes". Resultat: una audiència d’un 8,1%. Pfff... Millor haver aguantat Babylon. En teoria en una estrena el públic està pendent de la novetat, però aquesta xifra resulta una inesperada patacada als gestors de Mediaset. El programa necessita més d’un retoc o passarà a la nevera.
A propòsit d’això, La Sexta estrena dimarts vinent la segona temporada d’un concurs. ¿No serà culinari? Doncs sí: és culinari. ¿El presentarà Alberto Chicote? Correcte. ¿Existeix la possibilitat que no arribi al plató enfadat o que no es faci l’enfadat? Sí, però el presenta Alberto Chicote. El programa es diu Batalla de restaurantes, tot i que això TV3 ja l’emet des de fa anys i es diu Joc de cartes.
¿De què va Batalla de restaurantes? El programa viatja per deu ciutats espanyoles i en cada una competeixen quatre restaurants per fer el millor plat local. El comunicat de La Sexta destaca que "la principal novetat consistirà en la resolució del guanyador, en què el xef, Alberto Chicote, anunciarà al final de cada capítol qui aconsegueix el premi". Aquesta és la gran novetat.
A un servidor, de veritat, em cauria la cara de vergonya si hagués de vendre aquesta novetat en un despatx. El mateix des de la part compradora, també ignoro per què després d’escoltar aquest argument acaben firmant aquesta aposta televisiva.
Llavors, ¿qui arrisca? ¿Qui s’atreveix amb una idea innovadora? Acostumats els gestors de les televisions a realitzar un constant exercici de prova-error, s’agrairia, algun dia, una idea nova. Una.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- La sèpsia causa 17.000 morts a l’any i afecta el 5% dels ingressos hospitalaris
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Salut mental i tecnologia La IA com a psicòleg?
- FiraTàrrega exorcitza els fantasmes del carrer i es reinventa
- Les bombes d’amor que continuen fluint