CRIPTOMONEDES
La imatge de Cristina Pedroche desapareix de la promoció de MundoCrypto després de despenjar-se’n Jorge Fernández
El presentador de ‘La ruleta de la suerte’ ha cancel·lat aquest matí la seva participació en l’acte sobre criptomonedes, que tindrà lloc aquest dissabte al WiZink Center

Tan sols unes hores després que la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) alertés que MundoCrypto Metaverse Day, l’empresa que organitza un esdeveniment sobre criptomonedes aquest dissabte al WiZink Center, a Madrid, i patrocinadors de l’acte no tenen autorització per prestar serveis d’inversió o captar fons, la polèmica s’ha posat sobre els presentadors d’aquesta multitudinària trobada.
Cristina Pedroche i Jorge Fernández, dues de les figures més visibles d’Atresmedia, havien sigut els elegits per conduir davant 7.000 espectadors l’esdeveniment de criptomonedes. Finalment, tot apunta que no serà així. L’icònic presentador de ‘La ruleta de la suerte’ ha confirmat aquest matí amb un breu «No seré el presentador aquest dissabte de l’esdeveniment Mundocrypto Metaverse Day» a través del seu compte de Twitter que no serà aquest dissabte al WiZink Center.
Per la seva banda, la presència de Cristina Pedroche, acabada d’aterrar de les seves vacances a Mèxic, està encara en l’aire. La col·laboradora de Zapeando ha desaparegut del perfil d’Instagram de MundoCrypto Metaverse Day, on fins ahir la mostraven com una de les presentadores confirmades.
Els encarregats de la comunicació de l’esdeveniment assenyalen per a EL PERIÓDICO DE ESPAÑA, diari que pertany al mateix grup que aquest mitjà, Prensa Ibérica, que encara «no hi ha res oficial» sobre si finalment serà o no al WiZink aquest cap de setmana. La companyia està parlant amb Pedroche i, «de moment», continua sent la presentadora de l’esdeveniment. «En el moment en què hi hagi alguna cosa, ho comunicarem nosaltres o ho comunicarà ella», assenyalen. De moment, l’estrella de les Nits de Cap d’Any d’Atresmedia no s’ha pronunciat sobre la polèmica.
Fonts pròximes a Cristina Pedroche apunten que «no és un tema de cadena ni d’Atresmedia», sinó que l’elecció de participar o no en l’esdeveniment serà personal. «Si Atresmedia veu que hi ha risc laboral per a una persona que és una cara de la cadena, com són Jorge Fernández o Cristina Pedroche, pot trucar-los i dir-los que no vol que presentin aquest acte», elucubren aquestes mateixes fonts.
No obstant, les xarxes socials de MundoCrypto Metaverse Day continuen promocionant la presència en l’esdeveniment dels dos actors que representen a la sèrie La que se avecina Lola i Amador, Macarena Gómez i Pablo Chiapella, respectivament.
«Podrem comptar amb el seu humor per oferir-nos un moment on relaxar-nos i divertir-nos durant la gran nit de valor i ponències Crypto», anuncien els organitzadors de l’esdeveniment.
A la llista grisa de la CNMV
Segons va indicar el supervisor borsari a l’agència Efe, Mundo Crypto forma part des del juliol de l’any passat de la seva llista grisa. En aquest llistat, inclouen les empreses que podrien estar captant fons o prestant serveis de naturalesa financera sense cap tipus de permís i sense estar registrades a la CNMV.
«Esperem que en aquest esdeveniment i els experts i famosos que presenten i intervinguin s’informin i informin adequadament als assistents sobre els riscos d’invertir en criptoactius», va advertir ahir la CNMV.
Notícies relacionadesAquesta companyia, fundada l’any 2019, ofereix formació per invertir en criptoactius i il·lustra sobre tecnologia blockchain, que va propiciar l’aparició d’aquests actius i en què estan basats.
Les empreses Huobi, Bitget i Bybit, patrocinadores de l’esdeveniment, han sigut també objecte d’advertències per part de la CNMV per no estar registrades per oferir serveis d’inversió.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»