TU I JO SOM TRES
Posats a torturar Ada, millor a 'Polònia'
El Palmar de Troia FAQS (TV-3) va visitar dissabte, 22 de juny, l’alcaldessa de Barcelona. Lloc de la trobada: el Saló de Cent. ¡Ah! Celebro que Ada Colau els hagi rebut en zona institucional. En terreny de tots els barcelonins. Si hagués acceptat desplaçar-se a les instal·lacions privades del temple, el turment hauria sigut més gran. “¿Vostè ja sabia que Valls li donaria els vots, ¿veritat? [...] El PSC li va dir a vostè: ‘accepta el que et dona Valls’, ¿no és cert? [...] ¿Li sembla una casualitat que Valls ara s’acosti al PSOE? ¿Això ja ho tenien cuinat? [...] Els fons voltor Blackstone financen Valls, i Valls l’ha fet a vostè alcaldessa ¿Què li sembla? ¿No la incomoda? [...] ¿Els vots de Valls la reconforten?”. ¡Ahh! Són formidables. EntrevistemAda Colau, però torturem-la parlant-li de Valls contínuament.Valls Sembla que es compleix, en efecte, el vaticini que els vaig fer fa uns dies, veient el pressing televisiu que li practicaven abans del ple. Si Ada no renuncia a l’alcaldia –els vaig advertir des d’aquí–, passaran a la fase de tortura immediatament. En efecte.
Home, posats a practicar el martiri i el turment, és molt millor el suplici que li construeixen a Ada a Polònia. Polònia El sarcasme, la causticitat, la crítica mordaç, són tremends. Però almenys tot està banyat en l’art de l’humor i en un colossal desgavell. L’altre dia van dibuixarAda Colau com si fos la mortadel·la d’un sandvitx, empresonada entre Manuel Valls i Jaume Collboni. Posada al mig, es cargolava entre acaloraments. Els Collboni i Valls polonesos anaven vomitant, sistemàticament, cada vegada que escoltaven l’expressió «presos polítics». I al final, resulta que els polonesos arriben a la conclusió que la pitjor dels tres, la més dolenta, la més perillosa, l’infiltrada, ¡és Ada! Perquè fingeix ser el que no és. És a dir, que l’humor esbojarrat de Polònia els permet anar a sac (Collboni, Valls, l’alcaldessa) i fer amb ells un capolat, un triturat, homogeneïtzant la conya. Gran instrument per a TV-3 l’art de l’humor delspolonesos. Gran eina.
¡Ah! Venen quatre anys tremends. Em temo que Sant Joan Despí serà el Guantánamo de l’alcaldessa. També per al seu soci Collboni. Els aniran apallissant sistemàticament fent servir Valls com a fuet i pretext. És curiós, mai una cessió de vots tan altruista havia causat tant emprenyament a la tele.
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Assaig clínic en fase 3 Vall d’Hebron desenvolupa un nou fàrmac contra l’obesitat: l’Orforglipron, una alternativa «més còmoda» que Ozempic i Wegovy
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Visita d’Estat Carles III desplega tota la pompa per afalagar Trump
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos