ESPLENDOR EN EDAT MADURA
Robert De Niro inunda els carrers vestit de Zegna
La imatge de l'actor irromp aquests dies a Nova York, París, Londres, Roma i Barcelona per a la campanya 'Defining Moments'
Només la seva capacitat interpretativa ha aconseguit que la ficció no el devori. Robert De Niro (Nova York, 1943), el set vegades nominat i guanyador de dos Oscars, el 1972 per 'El Padrí 2' i el 1981 per 'Toro Salvatge', és un actor monumental que ha marcat història dins i fora de les pantalles. Ara, el mite, el rei dels intèrprets, conegut pels seus papers de gàngster i de personatges turbulents, s’ha unit a la jove promesa, l’actor McCaul Lombardi, per protagonitzar la nova campanya d’Ermenegildo Zegna. FORÇA I MADURESA
Robert De NiroMcCaul Lombardi,’Ermenegildo Zegna
De Niro, amb la força i la ben portada maduresa que el distingeixen, defineix un nou moment per a la firma milanesa. En les imatges de 'Defining Moments', que empaperen els carrers de Milà, Roma, París, Londres i Barcelona, l’estrella, repentinada, amb depurada barba i la seva inconfusible piga, apareix com a mestre de Lombardi, que va debutar amb 'American Honey' (2016), i va guanyar el premi del jurat al Festival de Cine de Cannes.
La parella s’ha posat sota les ordres del director creatiu Alessandro Sartori i el cineasta Francesco Carrozini, en la nova campanya composta de quatre curtmetratges en què es mostren moments claus de la seva vida a través d’un íntim diàleg entre tots dos.
DUES GENERACIONS
Mestre i deixeble se sinceren explicant-se experiències. El veterà parla dels seus mentors, de com és la seva filosofia a l’hora de prendre decisions i del que l’atrau o no d’un paper. Per la seva part, el jove actor, visiblement emocionat davant les confessions de la megaestrella, també comparteix algunes de les seves vivències. Un diàleg en què aquestes dues generacions s’identifiquen. I encara que aparentment no tenen res en comú més enllà de la seva passió per la càmera i el seu origen italoamericà, descobreixen que s’assemblen més del que es pensaven.
Mentre la parella xerra relaxadament en diferents localitzacions com en un cotxe descapotable, uns jardins i una terrassa, llueixen un look impecable amb dissenys neoclàssics de la col·lecció estival de Zegna, que han sigut elegits per ells mateixos. Camises, vestits, americanes, corbates i ulleres de sol en matèries nobles i tons neutres que destil·len un 'savoir faire' italià amb vocació de perfecció.
Notícies relacionades
La firma centenària ha confirmat que els dos actors representen l’ideal de l’home Zegna en aquest convuls segle XXI: «Encara que pertanyen a dues generacions diferents, tots dos tenen una afinitat que transcendeix l’edat. Ells comparteixen vocació, herència cultural, a més a més d’un sentit i un caràcter audaços», destaca la companyia, que fa més d’un segle que vesteix l’home i que ha sigut liderada per quatre generacions de la família. De Niro, sempre, un dels nostres.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Conducció Els cinc consells de la DGT per comprar un cotxe de segona mà
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida