NOVA ETAPA
'Homo Zapping' torna a riure-se'n de la tele
Neox presenta a Màlaga la nova etapa de l'històric programa satíric sobre les estrelles de la petita pantalla
Just una dècada després que finalitzés la seva primera etapa, el xou satíric Homo Zapping torna amb les seves paròdies d’altres programes i estrelles de la petita pantalla. La nova entrega de l’espai produït per El Terrat, que encara no té data d’estrena, s’oferirà a través de la cadena Neox. Com a aperitiu, el Nadal passat es va emetre un especial que va tenir un 4% d’audiència i 600.000 espectadors, a més a més de nombroses mencions en xarxes socials. Atresmedia ha avançat que el programa s’emetrà en horari de màxima audiència i que la seva estrena és «imminent».
En l’elenc d’imitadors hi haurà noms ja coneguts, com Silvia Abril, Raúl Pérez, David Fernández, Jordi Ríos, Mónica Pérez o Fermí Fernández, juntament amb noves incorporacions, com Olga Hueso, Elías Torrecillas, Javier Quero o Estrella Llach. Tu cara no me suena todavía, Zapeando, El objetivo, Al rojo vivo, Salvados, Cuarto milenio, Mujeres y hombres, Pesadilla en la cocina, Jugones i Pasapalabra seran alguns dels espais parodiats, a vegades amb la col·laboració especial de personatges com Chenoa, Juanra Bonet, Ana Morgade i Alberto Chicote.
- Baix Llobregat A la venda la mansió de luxe on va viure un exjugador del Barça a Gavà: espectacular i exclusiva
- Detectat un linx ibèric en llibertat a Catalunya
- Ple del Parlament Sílvia Orriols, als diputats de Junts: «Són la marca blanca d’Aliança. Benvinguts a l’extrema dreta»
- AVENÇ La IA com a aliada en el diagnòstic precoç, Tema del Diumenge
- Una llegenda blanca Cop de porta del Madrid a Modric