AUDIÈNCIES D'UN RETROBAMENT
El concert d''Operación Triunfo' arrasa a TVE-1
Una mitjana de 4.157.000 espectadors van seguir l'esperat concert dels primers 16 'triunfitos'

abrazoweb
ra d'esperar, tenint en compte com havien funcionat de bé els tres especials previs d''OT: el reencuentro', el concert dels primers 16 'triunfitos' al Palau Sant Jordi de Barcelona 'triunfitos' al Palau Sant Jordi s'ha convertit en el programa no esportiu més vist aquesta temporada. Segons dades de Kantar Media facilitades per TVE, la retransmissió del xou d''Operación Triunfo' a través de la primera cadena estatal va reunir una mitjana de 4.157.000 persones a tot Espanya, amb una espectacular quota del 24,8%. És a dir, una de cada quatre persones que va estar davant el televisor de 22.00 hores fins passada la mitjanit, va veure l'espectacle de Rosa, Chenoa, Bisbal
L'homenatge a ‘OT’, just 15 anys després de la primera edició del ja mític 'talent show', va tenir el seu moment cabdal (l'anomenat ‘minut d'or’), passada la mitjanit (0.10 hores), quan un total de 4.792.000 espectadors (38,7% de quota) seguien l'espectacle per TVE-1.
Chenoa David Bisbal Rosa López Concursos TV Operación Triunfo David Bustamante Audiències televisió TVE
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos